Onderwerp: dit ben ik!
Hallo allemaal,
Ook al was ik al eerder even kort actief op dit forum, vanaf nu hoop ik weer wat meer in de keuken te staan en dus ook op het forum te zijn. Dus een nieuw account aangemaakt, en bij dezen zal ik me even voorstellen.
Ik ben Tessa, ben 26 jaar, getrouwd en woon met mijn man in een dorp in de Haarlemmermeer. Op het moment werk ik nog als leerkracht op een basisschool, maar ik ga een carriëreswitch maken en ben daarom begonnen met een studie Vertaler Spaans via de LOI.
Toen mijn man en ik ons verloofden ben ik hard op zoek gegaan naar iemand die een mooie bruidstaart kon maken. Tijdens die zoektocht kreeg ik het idee om zelf ook eens wat te proberen. Uiteindelijk heeft iemand anders onze (overigens prachtige en heerlijke) bruidstaart gemaakt, maar ik ben wel aangestoken met het bakvirus.
Ik ben nog wel een echte beginner. Tot nu toe heb ik denk ik 6 taartjes gemaakt, maar heel veel soeps vond ik het zelf nog niet, haha. Oefening baart wel kunst hopen we dan maar, dus ik ga vrolijk verder. Ik gebruik biscuitmix en bekleed de taarten met marsepein. Onlangs heb ik wel fondant gekocht om eens te kijken hoe het werken daarmee is. Ik heb ook cupcakemix aangeschaft dus wie weet ligt daar een mooie combi.
Nou, dat is al aardig wat informatie zo denk ik! Tot ziens op het forum!
Groetjes,
taartentessa