1

Onderwerp: Zo vind hem toch echt wel gaaf geworden

Ik weet het voor jullie is het een beetje afgezaagd maar voor mij nog niet hoor :D . Ik heb de inspiratie van jullie opgedaan dus dank u dank u daarvoor. Ben vanmorgen om 5 uur begonnen en ik was om 1uur klaar. Maar ik ben er geweldig blij mee helemaal zoals ik hem in mijn hoofd had zitten. Nou hoop ik dat het jongetje voor wie die is er ook zo blij mee is. Hij word vanavond opgehaald. bedankt voor het kijken.http://94.100.127.193/1394550001-1394600000/1394567601-1394567700/1394567637_5_83zO.jpeg http://94.100.114.129/1394550001-1394600000/1394568101-1394568200/1394568109_5_xwoG.jpeg http://94.100.118.112/1394550001-1394600000/1394567501-1394567600/1394567597_5_Yw7d.jpeg http://94.100.127.193/1394550001-1394600000/1394568001-1394568100/1394568061_5_4Ahl.jpeg sorry voor de vele foto's ,maar ben er ook zo trots op. En het foutje in de naam had ik gezien hoor alleen te laat toen hij al droog was.

2

Re: Zo vind hem toch echt wel gaaf geworden

Leuk is weer eens iets anders dan de bekende stapeltjes met cars

Veel taart plezier

3

mooi!

Heel leuk!
Inderdaad toch weer anders zo met deze vorm van de taart.  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

5

Leuk!

Oefening baart kunst (lees: schitterende taarten en cupcakes!)  dus flink aan het oefenen!

6

Afgezaagd???? Helemaal niet, hartstikke interessant voor type mensen als ik (de beginneling)  :P

Leuk ook om eens een andere vorm te zien!

7

Wow deze is super leuk!!!

8

Wat een kunstwerk :D

9

heel mooi gemaakt!
ik zou er als klein jongetje bijna niet van durven eten, maar mee willen spelen!  :Y

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

10

Oh dames ik word er helemaal verlegen van bedankt voor julie reacties. En de taart is net opgehaald en de vader die hem kwam halen vond hem hellemaal het einde. Dus ik ben hellemaal happy. Ben blij dat hij in de smaak is gevallen.

11

erg mooi!

12

Das pas een gave taart moet dat jongetje hebben gedacht, leuk hoor!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

13

Hij is super leuk echt mooi gedaan  :thumb:

14

Wow, supermooi! Mag ik vragen hoe lang je bezig bent met het bekleden van zo'n taart?

beginnende bakster ;)

15

ik vind hem geweldig
toppy gedaan

16

Hij is echt leuk. Super gedaan. Heb je die grote takel geboetseerd of is dat ook van een mal
Vind m echt briljant :D

17

taartentessa schreef:

Wow, supermooi! Mag ik vragen hoe lang je bezig bent met het bekleden van zo'n taart?

Ik ben vanmorgen om 5 uur begonnen en om een uur of 1 was ik klaar. De losse onderdelen zoals de auto,s, kaktussen,rotsen en bandjes had ik van de week al gemaakt dus in die 7 uur heb ik hem gevuld ,afgesmeerd en bekleed. Maar het was 7 uur verder zonder dat ik daar erg in had, mijn kindertjes waren zo lief dat ik echt heerlijk in mijn taart kon opgaan hihihihi. Zalig.

18

Lindie schreef:

Hij is echt leuk. Super gedaan. Heb je die grote takel geboetseerd of is dat ook van een mal
Vind m echt briljant :D

Dank je.Die grote Takel is ook gewoon een taartje gevuld met slagroom en in de vorm van Takel gesneden en bekleed. Het is dus geen Mal. Er zit gewoon bisquitcake in. Ik had nog over bisquit over na het snijden van de 7 dus heb ik takel ernog maar van gemaakt

19

Poeh, wat een werk zeg! Knap!

beginnende bakster ;)

20

taartentessa schreef:

Poeh, wat een werk zeg! Knap!

dankje wel, ben er ook erg trots op.

21

Heel erg leuk! Welk jongentje is daar nu niet blij mee?

22

Gave taart!  :thumb:  :thumb:  :thumb: Cars blijft leuk.

23

SUPERGAAF.

(maar een ongevraagde tip: volgende keer opletten dat je onderplaatprint niet ondersteboven is)

24

monique53 schreef:

SUPERGAAF.

(maar een ongevraagde tip: volgende keer opletten dat je onderplaatprint niet ondersteboven is)

Daar had ik helemaal niet bij na gedacht om daar op te letten. Die gaan ik onthouden voor de volgende Dankje wel

ja, heel leuk gedaan

cake my day