1

Onderwerp: Ook nieuw hier

Goedemorgen allemaal,

Ook ik ben nieuw hier en helemaal aangestoken met het bakvirus door 2 workshops van een vriendin van mij.

Zal wat over mijzelf vertellen;

Mijn naam is dus Denise (word meestal Niese genoemd vandaar dus mijn nickname), ben geboren op 19-09-1987 in Den Haag wat mij op dit moment dus 23 jaartjes oud maakt.
Ik ben de trotse bezitter van een prachtig lief paard en ben nu dus ook aangestoken met het bakvirus (iets wat mijn familie en vriend totaal niet erg vinden  :D ).
In eerste instantie wil ik het vooral even bij oefenenen gaan houden want ik hevb het pas 2 x gedaan maar was beide keren een succes en vind het ook heel erg leuk om te doen dus wie weet kan ik ooit zelfs wel net zlke mooie taarten maken als de rest hier en dan misschien wel in opdracht gaan werken.

Hoop dat jullie me zo af en toe goede tips en tricks kunnen geven want dat zal ik nodig hebben als beginnend bakker hihi.

Tot lezens!

Groetjes Denise

2

Re: Ook nieuw hier

Van harte welkom op dit zeer leerzame en gezellige forum. Kijk lekker rond en doe veel inspiratie op zodat er vele mooie taarten en creaties van je voorbij zullen komen.
Ben benieuwd!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Re: Ook nieuw hier

Welkom en heel veel (bak)plezier!