1

Onderwerp: Funcake cupcake mix?

Ik zelf ben een beginnelijk en wil beginnen met de funcake mix van zowel de cupcake als de botercreme smaakt het lekker en is het zo dat ik bv chocolade door de cupcake mix kan doen? En een smaakje voor de botercremee?

2

Re: Funcake cupcake mix?

Up

3

Ik moet zeggen dat je een beetje ongeduldig bent, als je je bericht al zo snel upt., maar het zal wel komen doordat je wilt gaan bakken  ;)
Ja, de FC smaakt prima en ja, je kunt stukjes chocolade door het deeg doen. Het beste gebruik je daarvoor de bakvaste choco drops, dat blijven mooie stukjes.
Door de botercrème kan je heel veel smaakjes doen. bv. Patidess, maar ook gesmolten bonbonbloc of toblerone is erg lekker.
Succes met bakken.  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Boska schreef:

Ik moet zeggen dat je een beetje ongeduldig bent, als je je bericht al zo snel upt., maar het zal wel komen doordat je wilt gaan bakken  ;)
Ja, de FC smaakt prima en ja, je kunt stukjes chocolade door het deeg doen. Het beste gebruik je daarvoor de bakvaste choco drops, dat blijven mooie stukjes.
Door de botercrème kan je heel veel smaakjes doen. bv. Patidess, maar ook gesmolten bonbonbloc of toblerone is erg lekker.
Succes met bakken.  :)

Haha, bedankt voor je reactie. Dan heb ik nog een vraagje als je dat ook toevallig weet ik heb de color icing aangeschaft kan dat gewoon door de botercremw?

5

Color icing? Je bedoeltngewoon zo'n potje kleurstof? Ja hoor kan gewoon door bc...

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

6

Wat je ook kunt doen en lekker is om cc beslag in je vormpje te doen en er dan een halve mini milky way (of gewoon een grote in stukjes snijden) in doen, dit smelt heerlijk weg tijdens het bakken.

Succes met bakken.

Christine.

7

Dank jullie wel. :+