1 Laatst bewerkt door evelien1001 (24-08-2011 10:14)

Onderwerp: **Black Beauty with Lace**

Deze taart is voor mn vriendin die morgen jarig is, ik mocht zelf weten wat ik wou maken dus wou ik weer iets anders uitproberen.
Extra hoge taarten gevuld met (veel) chocolade mousse, dulce de leche en chocostukjes.

Ik zit nog te twijfelen wat ik erbij moet doen, iemand nog ideeën?

http://img27.imageshack.us/img27/7199/dsc02304ks.jpg

http://img607.imageshack.us/img607/1909/1234ab.jpg

*beneden staat nog een foto van de taart en mn jarige vriendin  :) *

2

Re: **Black Beauty with Lace**

Ik zou zeggen: niks meer bij doen, hij is prachtig zo!!

groetjes, Florijn

3

Super mooi!

4

ow wauw !!

poeh........wat nog meer........

mss een zwart schoentje bovenop ? of diezelfde roosjes ??
(is welkort dag)
ikvind hem eigenlijk gewoon wel strak zo......en zou bijna zeggen....

"niks meer aan doen "

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

5

:think: wat is allemaal 'nep'? Dat zwarte kant natuurlijk (hoop ik toch?!), maar die strass...zijn dat parels, of een strassketting? en het zwarte randje bovenlangs, is dat wel fondant? Ja sorry hoor :o  wil altijd alles weten :rolleyes:

Maaruh, PRACH-TIG  :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Ik vind de taart ook erg mooi zo, heel chique! :Y

Nee, niets meer aan doen. Wat een plaatje.  :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

8

Carien schreef:

:think: wat is allemaal 'nep'? Dat zwarte kant natuurlijk (hoop ik toch?!), maar die strass...zijn dat parels, of een strassketting? en het zwarte randje bovenlangs, is dat wel fondant? Ja sorry hoor :o  wil altijd alles weten :rolleyes:

Maaruh, PRACH-TIG  :Y  :thumb:

De lace is idd niet van fondant, de stras had ik ooit gekocht voor m'n trouwjurk, die heb ik vast genaaid aan de lace (in het echt glinsteren ze heel mooi maar is niet goed te zien op de foto) waren erg duur maar het is voor m'n vriendin dus daarna haal ik ze er weer af ;)

9

Van de ene kant is hij nu heel erg mooi doordat de prachtige details door het eenvoud nu nog beter opvallen. Maar ik snap wel dat je twijfelt of er nog iets aan moet gebeuren... Ja en nee dus.. ik mis denk ik iets boven op, een mooie bloem of zo. Maar hij is zo eigenlijk ook erg mooi.

Hahaha sorry aan mij heb je ook niet veel volgens mij  :+

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

10

Op de foto lijkt alles wel schots en schreef maar in het echt is het gelukkig niet te zien  :lol:

11

Ik vind je taart zo ook geweldig!  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

Ik vind hem prachtig! De bovenkant is inderdaad wel wat kaal, maar ik denk dat iets er bovenop alleen maar afbreuk doet aan de taart. Conslusie: afblijven :)

13

:D Heel mooi!
Ik zou een grotere bloem maken en in plaats van de kleine daar plaatsen.Ik zou niks boven plaatsen.

Be in love with what you have

ik zeg, niks meer aan doen. Hij is mooi zo.

cake my day

misschien een mooi afgewerkte leeftijd?  vind hm wel kaal boven maar ook weer heel mooi.. ben bang dat als je er wat bij doet dat hij t dan net niet is

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

16

heel mooi!! dat streepje boven langs staat ook erg mooi!

17

waanzinnig mooi! :thumb:  :thumb:  :thumb:

18

super strak en leuk met het kant. Ik zou zelf de bloemen in een opvallende kleur gedaan hebben. Roze of rood. maar dat is meer mijn eigen afkeer voor zwart eten ;)

Enthousiaste groet, Maxime

19

wauwwwwwwwwwwwwwwwwww ik vind um super zou er niks meer aan doen, en als je er toch nog iets aan zou doen zou ik fel roze of rood kiezen . maar nogmaals ik zou hem zo laten helemaal mijn ding hihihi

groetjes chantal

herinner het verleden, koester de toekomst maar geniet vandaag

20

Mooi gedaan! :D

Ik vind het altijd lastig om fondant mooi zwart te krijgen... Heb altijd het gevoel dat er bijna een heel potje zwarte kleurstof in gaat  :nooo

Misschien nog zo'n mooie zwarte bloem bovenop?

21

Vind hem heel mooi, maar toch wat kaal bovenop, zou er misschien toch een bloem op doen, al was het alleen maar op proef om te zien hoe het staat, kan er altijd weer af als het afbreuk doet aan de taart.
Ik denk dat ie onderhand wel op is.... :D

22

Heeel gaaf!

23

Ik vindt hem prachtig. Maar ik zou bovenop nog een bloem zetten.

Groetjes Bianca

24

Moodswing schreef:

Vind hem heel mooi, maar toch wat kaal bovenop, zou er misschien toch een bloem op doen, al was het alleen maar op proef om te zien hoe het staat, kan er altijd weer af als het afbreuk doet aan de taart.
Ik denk dat ie onderhand wel op is.... :D

Ja hij is idd al op haha, ik had een bloem erop geprobeerd maar toch weer eraf gehaald. een hele grote bloem zou mooi geweest zijn maar die had ik niet op tijd gemaakt  ;)

25

haha altijd leuk hoe ze met de taart omgaan, stoppen er kaarsen in (ben ik nooit zo gek op :lol: ) en bijten erin  :lol:

http://img42.imageshack.us/img42/1081/p1030262b.jpg