1

Onderwerp: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Hier al een foto van de sint en piet koekjes die ik afgelopen vrijdag gemaakt had voor de klas.
Deze foto heeft de juf genomen.
Mijn man had thuis nog foto's genomen (wellicht duidelijker dan deze), maar die staan nog altijd op de camera :(
Ik had geen geduld meer, dus post ik voorlopig deze al!

http://i13.tinypic.com/8amg3s7.jpg

2

Re: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Aaa wat een leuke foto! Wat zijn ze blij met de koekjes! Welke lief kindje is van jou?

Groetjes Tweety!

3

Re: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Was ik nog vergeten! Het meisje dat uiterst rechts op de bank zit, met het bruine shirt aan, is mijn oudste dochter Emma.

De juf vond het zo'n goed idee, koekjes op een stokje, dat ze er eerst poppenkast mee gespeeld heeft!

En ik mag voor de kerstmarkt op school soortgelijke koekjes op stokjes maken (maar dan met de kerstman natuurlijk) om ze te verkopen!

Er zat wat nachtwerk in (pas om 21.00 uur begonnen en om 02.00 klaar), en ze zijn dan ook niet perfect afgewerkt (ik weet dat ik beter kan), maar ik was er toch al redelijk trots op!

4

Re: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Wat een lief dochtertje heb je!
oei, nachtwerk .. heb je wel kunnen slapen? En niet te lang liggen te woelen van ... het kan beter? Je mag er best trots op zijn hoor, want kijk naar de lieve gezichtjes van de kinderen. Die waren er heel blij mee!
Wat leuk dat je koekjes mag verkopen op de kerstmarkt. Misschien een idee om leuke visitekaartjes te maken en daarbij doen? Weten mensen gelijk waar ze hun taarten en koekjes kunnen bestellen!

Groetjes Tweety!

5

Re: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Leuk zeg zo met zijn alle op de foto!!!

Groetjes van Jette

6

Re: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Wat een leuke koekjes zeg! Ben benieuwd naar de dichtbij foto's!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Re: sint en piet koekjes, voorlopige foto

Wat leuk!!! Ben ook benieuwd naar de andere foto's....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.