Onderwerp: mijn 2e bruidstaart....
deze bruidstaart maakte ik voor een vriendin. Wilde gewoon ff laten zien.
Op de tweede laag een citaat uit een boek dat haar man heeft geschreven n.a.v. drie maanden samenwonen in China.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn 2e bruidstaart....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze bruidstaart maakte ik voor een vriendin. Wilde gewoon ff laten zien.
Op de tweede laag een citaat uit een boek dat haar man heeft geschreven n.a.v. drie maanden samenwonen in China.
Ik wil 'm graag bekijken, maar zie
geen foto...
mmm....en ik dacht de instructie zo goed gevolgd te hebben 
nieuwe poging:
Wat een mooie bruidstaart, leuke kleuren en prachtige bloemen!
super mooi!
Beeldschoon zeg, heel mooi gemaakt !!
ik vind hem erg mooi. Hoe heb je de letters gedaan?
super mooi 
Prachtig
erg mooi 
mooo! en wat is die tekst mooi netjes!!!!!
Hele mooie taart enne....die letters: zó uit het losse handje ?? Knap hoor !!
Heel mooi zeg!
Dank voor alle complimenten.
En de letters heb ik niet helemaal uit de losse pols gedaan, was wel even stevig denken hoe ik ze netjes op de taart kreeg. Uiteindelijk heb ik het volgende bedacht: Ik heb de tekst eerst geschreven op een strook papier met dezelfde hoogte als de cake en even lang als de omtrek van de taart. Vervolgens het papier om de taart en met een naald debletters op debtaart geprikt. Tenslotte de letters op de taart gespoten adhv de geprikte tekst.
En de letters heb ik niet helemaal uit de losse pols gedaan, was wel even stevig denken hoe ik ze netjes op de taart kreeg. Uiteindelijk heb ik het volgende bedacht: Ik heb de tekst eerst geschreven op een strook papier met dezelfde hoogte als de cake en even lang als de omtrek van de taart. Vervolgens het papier om de taart en met een naald debletters op debtaart geprikt. Tenslotte de letters op de taart gespoten adhv de geprikte tekst.
dat is een hele goeie tip,die ik zeker eens ga toepassen.
prachtige taart trouwens en hele mooie kleuren.
WOW, GEWELDIG. Prachtige bloemen, geweldige nette tekst, SUPER.
jeuj! da's een machtig mooie taart
wat zat er in? 
Slim gedaan met dit tekst! Mag ik nog vragen waarmee je de tekst hebt gespoten? Is dat icing? Prachtige taart ook overigens!!
wat een prachtige taart, ik vinde de tekst echt heel mooi gedaan! 
wat een goed idee! met een super resultaat. die moet ik onthouden 
Heel mooi!
Ik heb je alleen eventjes gemeld, want deze taart hoort in de bruids en stapeltaarten. :-)
jeuj! da's een machtig mooie taart
![]()
![]()
wat zat er in?
Er zit een citroentaart in. Cakes besprenkeld met citroen-limoncello siroop en gevuld met citroen-limoncello curd. In de curd tikkie gelatine om hem net wat meer stevigheid te geven. Heb de taarten afgestreken met vanille-citroenbotercreme.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn 2e bruidstaart....