1 Laatst bewerkt door sweetlovely (21-08-2011 21:14)

Onderwerp: eerst dummie

wat een ramp zeg een dummie bekleden  :mad:
wel 2 a 3 keer op nieuw bekleed. Maar de 3de keer heb ik het opgegeven.  Ik krijg hem maar niet zo strak als normaal :S dus balen de kleur is licht turquese.

Dus bij deze de foto van de dummie maar hij is wel nog niet helemaal klaar. Hier hoeven alleen nog 2 a 3 simpele dingen op worden gedaan en dan klaar maar wil even jullie reactie weten wat jullie op dit moment ervan vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DCR8IUSG.jpg

Ik had nog nooit gewerkt met lint en met dit kant lint ook nog doorzichtig en met structuur dus even een uitdaging maar dit is wel goed gegaan :D ( teminste een ding)

Re: eerst dummie

mag ik vragen hoe je het hebt gedaan? Ik vind dummies ook altijd heel erg lastig :mad:  Ik heb er nu een truucje voor bedacht  ;)
Namelijk een onderbord met een schroef erin, punt naar boven!!!

Daar draai ik mijn dummie op!
Op die manier kan je bekleden en smoothen of je leven ervan af hangt en het kreng blijft op zijn plek liggen ;)

Daarna losdraaien en voila, een dummie strak bekleed!

(Oh ja niet vergeten om de randjes wat op te schuren ivm scheuren van fondant/ marsepein, hoewel de fondnat van Calebout hier veel minder last van heeft!!!)

Suc6 ps ik vind het kant echt super mooi!

3

Taartjevan10tje schreef:

mag ik vragen hoe je het hebt gedaan? Ik vind dummies ook altijd heel erg lastig :mad:  Ik heb er nu een truucje voor bedacht  ;)

Op die manier kan je bekleden en smoothen of je leven ervan af hangt en het kreng blijft op zijn plek liggen ;)

(Oh ja niet vergeten om de randjes wat op te schuren ivm scheuren van fondant/ marsepein, hoewel de fondnat van Calebout hier veel minder last van heeft!!!)

hartelijk bedankt
ik werd bijna letterlijk gek had ik alles bijna goed verschuifd me dat ding wahahah en hij schuurde altijd ergens in het midden van de dummie aan de zijkant en niet bij de rand van de dummi :S

wat vinden jullie hoe hij er op dit moment uitziet?

4

sweetlovely schreef:
Taartjevan10tje schreef:

hartelijk bedank voor de tip. Ik heb hem hoe normaal gedaan maja dat moet ik toch echt gaan veranderen
ik werd bijna letterlijk gek had ik alles bijna goed verschuifd me dat ding wahahah en hij schuurde altijd ergens in het midden van de dummie aan de zijkant en niet bij de rand van de dummi :S

wat vinden jullie hoe hij er op dit moment uitziet?

Tot nu toe ziet die er mooi uit toch?! Goed strak bekleed, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.