1

Onderwerp: Wie kan me helpen?

Ik mag voor vrijdag een taartje maken voor een stel dat een huisje heeft gekocht. Ze wil graag een taartje met het liefde is koppeltje en dan met sleutel of huisje. Nu was mijn idee dat ik een plaatje schilder op een wit stuk fondant (heb geen zin om te boetseren), maar ik kan geen goed plaatje vinden wat ik kan gebruiken.

Het moet niet een plaatje zijn met heel veel tierelantijn, anders wordt het alleen maar onduidelijk (ze wil maar een klein taartje). Dus ik wilde misschien gewoon de poppetjes hand in hand schilderen, maar hoe verwerk ik dan de sleutel/het huis in het plaatje? Ik ben geen tekenwonder, dus ik kan ook niet zelf een huisje erachter tekenen, want dat komt er niet uit te zien.

Heeft iemand ideeën of een goed plaatje?

2

Re: Wie kan me helpen?

http://tploy.com/amazing-pictures/love-is-160-pics

Hiertussen staat ook een liefde is plaatje, waar zij een sleutel vasthoudt. Even naar beneden scrollen. :)

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Hoi Iris,

ik heb ooit eens een kaartje gekregen toen wij ons nieuwe huis kregen met de twee beertjes hand in hand van achteren gezien dan met de sleutel zwevend tussen hun twee hoofdjes zeg maar.

Lastig uitleggen maar snap je het een beetje?

Groetjes van Mieke

Beetje laat, maar bedankt voor het meedenken. Ik ga het plaatje gebruiken dat jij hebt gevonden Makatralsy.