26

Re: geconserveerde rozen

Wat balen zeg! Maar wel "fijn" dat je er nu al achter komt...

Kun je geen rozen maken van zwarte/grijze gumpaste/flowerpaste en zo toch je ontwerp gebruiken?

27

waarom niet zelfde taart behouden en dan zelf marsefond rozen maken ook mooi en vooral eetbaar....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

28

Biggeltaart schreef:

Wat balen zeg! Maar wel "fijn" dat je er nu al achter komt...

Kun je geen rozen maken van zwarte/grijze gumpaste/flowerpaste en zo toch je ontwerp gebruiken?

rozen van marsepein enz welke ik maak vind mijn schoonzus niet zo mooi. Ik kan wel rozen maken...maar niet zoals sommigen hier.

de mold heb ik ook...maar ook dat is niet haar smaak. en met nog in principe 5 dagen voorbereidingstijd, is dat voor mij echt niet haalbaar. zo snel ben ik gewoon niet.

enerzijds wel heel fijn dat ik er nu( gisteremiddag) achterkom. maar schiet nu een beetje in de stress

29

Cupla schreef:

waarom niet zelfde taart behouden en dan zelf marsefond rozen maken ook mooi en vooral eetbaar....

mijn roosjes zijn niet mooi genoeg :shh:  :grr:  :grr:

30

Als ze toch bereid zijn (veel) te betalen, kun je daar niet iemand voor inschakelen? Er zijn op dit forum toch mooie bloemenmaaksters zat? Geloof dat ik daar voor zou gaan, een paar handgemaakte zwarte gumpaste rozen..... :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

31

Marianne schreef:

Als ze toch bereid zijn (veel) te betalen, kun je daar niet iemand voor inschakelen? Er zijn op dit forum toch mooie bloemenmaaksters zat? Geloof dat ik daar voor zou gaan, een paar handgemaakte zwarte gumpaste rozen..... :Y

nou dat idee had ik wel even in gedachten...maar het is vrij kort dag...en volgens mij zit in zon prachtige roos heel wat werk.
maar het is zeker een idee...ga m bij bridezilla :shh:  in de groep gooien

32

Toevallig heb ik vandaag geïnformeerd naar het gebruik van die rozen op voedsel. dit is het antwoord wat ik kreeg:
Bedankt voor uw interesse in ons product en leuke reactie.
Helaas zijn onze producten niet geschikt voor gebruik in voedsel, alleen decoratie.

Vriendelijke groet,

Ruud Veken

www.rozenblaadjeswinkel.nl
www.sweetcolours.nl
info@sweetcolours.nl

Op 31 aug 2011, om 10:00 heeft Taart van Oma het volgende geschreven:

Goedemorgen,

Via via ben ik op jullie site terecht gekomen. Prachtig product maken jullie.
Zelf maken wij taarten en mijn vraag is dan ook, zijn jullie producten voedselveilig?

Hoop op een positief antwoord.

Met vriendelijke groet,

Lijkt mij duidelijk - je kunt ze niet voor de taarten gebruiken!

33

op diezelfde site had ik ook gekeken...en daar staat toch wel degelijk dat ze als decoratie op taart worden gebruikt.

maar goed..het gehele ontwerp is nu anders geworden O-)  :grr:  :grr:

en neem me voor...dit zo echt nooit meer te doen voor familie. vreselijk

34

Ik weet niet waar je woont, maar ik zou best wat mooie rozen voor je kunnen maken hoor.

35 Laatst bewerkt door dore (31-08-2011 18:30)

weet je wat ik nu eens wou weten of het giftig is ofniet en of je ze mag opeten want kan er niets van vinden op de site...
oooh sorry had niet alles gelezen...

36

Het antwoord staat volgens mij toch duidelijk in de mail die ik heb gehad.

Helaas zijn onze producten niet geschikt voor gebruik in voedsel, alleen decoratie.

37

ben benieuwd wat je nu uiteindelijk gemaakt heb en hoe het geworden is.
en natuurlijk wat je zus er van vond, spannend zeg.

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...