1

Onderwerp: rood

in de webshop zie ik meerdere kleuren rode pasta's.
ik heb al een setje met 8 kleuren en daar zit christmas red in alleen vind ik hem niet echt door en door mooi rood, te licht ookal doe ik er veeel in.
zag ook de kleur redred staan?
is die kleur echt mooi rood?
Wie kan me advies geven?

2

Re: rood

Rood is een h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

ik heb red red gebruikt en als je een dag van te voren kleurt wordt deze ook echt rood!!!!
moet wel redelijk wat in(ach ik kleurde dan ook meteen een kilo :D )

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Mijn christmas red wilde ook niet rood worden (bleef een soort donkerroze) terwijl ik voorheen met no taste red geen enkel probleem had. Ik heb dus maar weer no taste red besteld :). Marsepein kleurt overigens wel makkelijker rood als fondant!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

De intensief rood van Squires Kitchen is erg goed. Weet niet of die nog in de websop is, want ik begreep dat de intensief zwart er uit is.
Verder scheelt het of je marsepein of fondant gebruikt. Marsepein kleurt makkelijker/dieper.

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Die van SK heet nu pointsettia en die maakt erg goed rood; maar ook daarvan heb je wel flink wat nodig.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Marianne schreef:

Die van SK heet nu pointsettia en die maakt erg goed rood; maar ook daarvan heb je wel flink wat nodig.

Laat dat nou degene zijn die ik besteld heb! Ben beneiuwd. Maar moet wel lang wachten op m'n bestelling, begin helemaal kriebels te krijgen. Maar ja, eigen schuld, dat krijg je als je dingen besteld die niet op voorraad zijn.

Groetjes, Carin

8

thx dames!

9

ik heb inderdaad ook altijd moeite om fondant mooi diep rood te krijgen, dus als ik grote oppervlaktes rood moet krijgen, dan spuit ik deze gewoon. Ik werd helemaal gek van het kneden en de frustratie om fondant niet echt diep rood te krijgen.

groetjes van Dewi

10 Laatst bewerkt door Carin (05-12-2007 23:05)

ds schreef:

ik heb inderdaad ook altijd moeite om fondant mooi diep rood te krijgen, dus als ik grote oppervlaktes rood moet krijgen, dan spuit ik deze gewoon. Ik werd helemaal gek van het kneden en de frustratie om fondant niet echt diep rood te krijgen.

Dat ik daar nooit op gekomen ben... ik heb zo'n spuitbusje van Wilton staan (heb het eerlijk gezegd ooit 1 keer gebruikt), 1 keer raden in welke kleur...

Groetjes, Carin