1

Onderwerp: 1e cars taart: boetseren, mal, stempels of puzzelen????

Hallo,

ik wil voor de verjaardag van mijn zoontje graag een cars taart maken. Die met losse auto's erop lijken mij super maar is dat erg moeilijk? Doe je dan verschillende kleuren fondant in de mal of alleen rood bij bv bliksem en daarna bijwerken? Ik heb al wel puzzeltaarten gemaakt maar wil nu eens wat anders proberen.
Wie heeft er tips?

groetjes Barbara

Re: 1e cars taart: boetseren, mal, stempels of puzzelen????

Als je de mallen hebt zou ik dat doen, is toch het leukst!
Je doet idd 1 kleur in de mal.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

anders staat er tussen de how to lijst ook nog een erg duidelijk beschrijving hoe je het moet doen

ik doe een kleur in de mal, en dan de rest  gewoon met de hand bijwerken en met andere kleuren. heel veel succes, wil je foto showen als de taart klaar is ? ben zeer benieuwd

5

Hoi ,

denk toch dat ik de mal ga proberen, helemaal zelf boetseren is niet echt mijn ding. Hij is pas in oktober jarig dus heb nog even om te oefenen. Dus op zoek naar de mallen en vast proberen!
bedankt

groetjes Barbara

6

Dit topic is al een tijdje heel stil. Toch wil ik vragen of iemand mij alsjeblieft kan helpen met cars mallen!! Ben met name op zoek naar bliksem en takel. Mijn zoontje zou er echt super super blij mee zijn! En mama ook want die ziet dan weer een mooie taart voor zich!

Ik hoop van harte dat er nog iemand reageerd :-).

Groetjes,

Barbara aka een wanhopige moeder

7

Dit topic is al een tijdje heel stil. Toch wil ik vragen of iemand mij alsjeblieft kan helpen met cars mallen!! Ben met name op zoek naar bliksem en takel. Mijn zoontje zou er echt super super blij mee zijn! En mama ook want die ziet dan weer een mooie taart voor zich!

Ik hoop van harte dat er nog iemand reageerd :-).

Groetjes,

Barbara aka een wanhopige moeder