1

Onderwerp: Chocolade mud cake

Mijn chocolade mud cake is helemaal gescheurd hoe kan dat :s
Heb hem in een silicone bakvorm gebakken, zou t daar aan kunnen liggen en mijn ZOON  :mad:  heeft na 3 kwartier de deur geopend. ik kan hem dus niet vullen. wat nu iemand iedee wat ik er nog van kan maken :s

2

Re: Chocolade mud cake

Overgieten met ganache?
Hij lijkt me sowieso machtig om te vullen moet ik zeggen

(er is trouwens ook een heel topic gewijd aan deze cake: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=36798 Wellicht dat je daar nog eea in kan vinden)

3

Oke dus vullen is geen optie, ganache zou dan nog wel kunnen ja zal een kijken bij het topic wat ik daar nog tegen kom.

4

moniqueje schreef:

Oke dus vullen is geen optie, ganache zou dan nog wel kunnen ja zal een kijken bij het topic wat ik daar nog tegen kom.

Ik weet niet hoe hij eruit ziet (of het nog makkelijk door te snijden is voor vullen)
Kijk, MIJ lijkt vullen best machtig (aan de andere kant ben ik gek op chococake, dus misschien kan een vulling er ook nog wel bij :P )

Maar wellicht dat je meer in dat topic vind, omdat meer mensen em daar gebakken hebben.
Succes :thumb:

5

Heb hem door gesneden maar boven laag zijn nu allemaal stukken. Heeft iemand een idee hoe dat komt of is dat mud cake eigen.