Onderwerp: welke "lijm"
Ik ben erg benieuwd wat jullie gebruiken om versieringen op de taart te plakken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » welke "lijm"
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben erg benieuwd wat jullie gebruiken om versieringen op de taart te plakken.
Ik gebruik Tylose aangemaakt met wat afgekoeld, afgekookt water. Maar je kan ook met water plakken. Van beiden heb je maar een beetje nodig.
Ligt er aan, als het goed moet plakken of wat meer stevigheid nodig heeft, dan eetbare lijm. Als het er alleen maar op hoeft zonder extra stevigheid, dan een heel klein beetje water. Met een penseeltje erop strijken.
Ik gebruik de lijm van de webshop
en welke lijm is dat dan?...oh nee heb al zoveeeel besteld ik moet echt stoppen hahaha
Edible glue bedoelen ze, maar zoals Nathalie al schreef kun je dit ook zelf maken met een beetje tylose met water. De vlokjes tylose lossen langzaam op, je denkt eerst dat het mislukt , en dan verandert het geheel in een soort behangersplaksel...
ok want tyclose heb ik al bij de bestelling zitten. dat kan ik dus gebruiken...mooi zo
kan echt niet wachten!
vast heel onprofessioneel, maar ik heb stroop gebruikt!
Ik gebruik water voor de kleine en verse dingetjes en voor de grotere en uitgeharde dingen gebruik ik ook die Edible Glue, erg fijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » welke "lijm"