1

Onderwerp: 2d gepuzzelde dino

Zo deze is zojuist opgehaald:
http://94.100.124.34/1387100001-1387150000/1387120201-1387120300/1387120218_6_jJi8.jpeg

het was wel erg vochtig weer, maar goed dat mocht de pret niet drukken.

Heeft er iemand misschien ervaring met schilderen? Ik heb het vandaag geprobeerd maar het wilde niet drogen (ook ivm het vochtige weer???) en bleef niet goed aan de zijkant hangen, liep een klein beetje naar beneden. Ik heb een druppeltje alcohol toegevoegd.

ow ja:
hij is gevuld met de swiss merinque creme, aarbeienjam en lemon curd en was voor 30 personen (30x30). En de dino... ik zag er gruwelijk tegen op om hem te maken, maar het leek wel alsof hij uit mijn handen vloeide :) vind m zelf wel erg goed gelukt :D

tips en feedback zijn altijd welkom!

gr lon

2

Re: 2d gepuzzelde dino

Je dino is prachtig!!!
Echt mooi gemaakt. Zal vast een werk geweest zijn met al die vullingen en die dino!!
Mooi hoor!

3

Mijn zeefje wil ook zoiets. mag ik vragen waar je dit puzzelplaatje van daan het? Ik heb namelijk nog geen goede vinden. vergeet :thumb:  ik bijna te zeggen dat ik m super mooi vind

4

Gaaf gedaan zeg! Wat een mooie dino! Wat het schilderen betreft, het duurt wel lang voordat het echt goed droog is. Maar als het uitloopt dan was het misschien te dun, te vloeibaar?

5

Yvon365 schreef:

Mijn zeefje wil ook zoiets. mag ik vragen waar je dit puzzelplaatje van daan het? Ik heb namelijk nog geen goede vinden. vergeet :thumb:  ik bijna te zeggen dat ik m super mooi vind

euhm gewoon gegoogled en van een foto af gepuzzeld

gr lon

6

samroos schreef:

Gaaf gedaan zeg! Wat een mooie dino! Wat het schilderen betreft, het duurt wel lang voordat het echt goed droog is. Maar als het uitloopt dan was het misschien te dun, te vloeibaar?

mm dacht de witte te dik was, misschien de volgende keer maar niet verdunnen dan....

gr lon

Mooi :)

8

wauw, heel erg gaaf gedaan! super mooi!

Daar zal Bram vast wel heel blij mee geweest zijn :Y

9

Zo, wat een prachtige taart, complimenten hoor. :thumb:

10