1

Onderwerp: verschillen deco-materialen in de webshop

Lieve allemaal,

ik heb ook de taartenkoorts te pakken. Heb er tot nu toe 1 gemaakt, maar wil er heel snel veel meer gaan maken. Ik had aardig wat vragen na het bekijken van de webshop waarvan alle vragen rondom marsepein/fondant en kleurstoffen al aardig beantwoord zijn.
Voor het decoreren stuit ik nog op de volgende vragen:
Wat is precies het verschil tussen uitstekers, cutters, embossers, crimpers, molds, printingmatten, stempels enz...?
Ik heb wel door dat sommige dingen zijn om een patroon in je bekleding aan te brengen en andere weer zijn om echt een figuurtje uit te steken zoals je dat bij koekjesdeeg doet....maar dat zie ik dus lang niet bij al die namen. Help!!

Liefs Nicole

2

Re: verschillen deco-materialen in de webshop

:s iedereen leest, maar niemand reageert snik....

Zal ik dan maar reageren..haha
Je kan google en dan op afbeeldingen klikken, dan zie je het verschil.
Als je er niet uit komt dan hoor ik het wel.
Al weet ik ook nog niet zoveel, want ik begin ook net.

Succes.

Bakken is mijn passie!!!

4

Ow goed idee idd! tnx ;)

Als je er niet helemaal uit komt dan mag je mij mailen hoor...dan probeer ik je zo goed mogelijk het uit te leggen.....

Bakken is mijn passie!!!

Kijk goed op de afbeeldingen van het product.

Crimper= soort knijper waarmee je patroontjes op je taartrand/cakeboard kan maken.

Uitsteker= figuur uit marsepein/fondant steken

Plunger Cutter= uitsteker met veer, je drukt het figuur er uit.

Molds=siliconenvorm waar je marsepein/fondant kan indoen even in de vriezer en je kan je fondant/marsepein eruit halen.

7

Als je bijv. kijkt op de webshop hiernaast  ;) dan klik je gewoon op die produkten, heb je meteen een beeld bij het woord!

Sweet addiction...