1

Onderwerp: oh jee een gothictaart

Een collega wilde graag voor haar dochter een taartje, ze zou me wel mailen. Ik las haar mail en nee he, ze wilde een gothictaart voor haar dochter, wat moet je dan in hemelsnaam gaan maken, iets met doodskisten, of kruisen, of een gothiclady op de taart, pffff moeilijk hoor.
Toen heb ik dit maar gemaakt. De dochter zou 18 jaar worden, dus heb ik 18 roosjes gemaakt. Alles is gemaakt van mmf, ze wilden een amandelcake, met een frambozenrumbotercreme.
De taart is rood gespoten, dit heeft toch wel voor problemen gezorgd omdat ik weer eens te ongeduldig ben geweest. Ik moest eigenlijk langer wachten voordat ik meerdere lagen rood zou aanbrengen maar ja, niet gedaan dus, vandaar dat de verf een beetje is gaan druipen.  Gelukkig vond mijn collega vond de taart ondanks de paar druipers super, net als haar dochter, gelukkig maar.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QS6FYVNT.jpg

groetjes van Dewi

Re: oh jee een gothictaart

Ja,best wel moeilijk,zo'n opdracht,maar ik vind dat je het super hebt opgelost!!
Mooie zwarte rozen!!!

3

Het is een fantastische taart geworden hoor. En van de druipers zie je niet op de foto.
Heel mooie gothictaart. Mooie kleur blauw. Welke is dat? En het onderste randje. mooi!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Prachtige taart. Nooit geweten dat je taarten kunt spuiten! Zo leer ik nog eens wat!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

5

Wat ziet de taart mooi uit! Helemaal mooi met zwarte rozen op een rood achtergrond! Gothic is wel moeilijk maar je hebt hem heel mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

6

Een moeilijke thema, maar je hebt er iets moois van weten te maken!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Wat gaaf!!!

Zoiets vind ik wel heeeel bijzonder hoor... wat een aparte opdracht en dito taart!
En dan ook nog zo lekker...: een amandelcake... mjum mjum...!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

oh wauw, echt helemaal gothic zonder al het doodshoofd gedoe. Heel mooi gedaan!

Groetjes, Pauline

9

Vind dit zo veeeeeeeeeeeeeel leuker dan doodshoofden enzo.
Dit is heel stijlvol en helemaal gothic. Echt heel mooi!

10

Wat een super taart erg orgineel. Ik heb ook eens een taartje rood gespoten en heb ook  druipers gehad, maar als je dan de decoratie erop legt is het meteen minder.
Groetjes Natascha.

11

Ik vind hem erg mooi...
Maar erm, luitjes: mochten jullie ooit denken 'whelp, ik moet een gothic taart maken' dan kan je ook bij mij terecht voor wat thema tips hoor ;)

12

Heel gaaf zo met die zwarte rozen!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

Wauww heel mooi gedaan en goed opgelost!!! Ook goed idee voor andere die ook een keer een gothic taart moeten maken, erg mooi!
Hopi Great (zeg ik dat goed?)

Groetjes van Jette

14

je hebt het onderwerp gothic prachtig verwerkt !

15

Mooie oplossing zeg =)  En mooi dat de zwartje roosjes met 'uitlopers' aan elkaar zitten zegmaar

Mijn taarten enzo =) *klik*

16

WOW wat mooi rood. Ik vind het echt super, lijkt me erg moeilijk om met thema gothic aan de slag te gaan, maar je hebt het erg leuk gemaakt !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

17

ik heb ook zo eens iets gelijkaardigs moeten maken en nu ik die van jou zie ....zucht wou dat ik hem eerder had gezien. Ik had ook rood en zwart en roosjes en doorn
Hoe spuit je dat rood en met wat?

18

Prachtig!!! super rood en prachtige rozen!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

19

Supergaaf!

20

karine schreef:

ik heb ook zo eens iets gelijkaardigs moeten maken en nu ik die van jou zie ....zucht wou dat ik hem eerder had gezien. Ik had ook rood en zwart en roosjes en doorn
Hoe spuit je dat rood en met wat?

ik heb dus een airbrushsetje gekocht maar nog nooit eerder gebruikt, wel een beetje op papier geoefend en zo maar nog nooit op een taart. Ik dacht dus dat dat nu wel een mooie gelegenheid zou zijn op het uit te proberen op een taart.(Ik doe dit soort dingen dus wel vaker, oefenen met een taart van een klant, kan soms erg veel frustraties geven als het dus misgaat, hahaha.)
Ik heb rode verfpoeder aangemaakt met vodka en een beetje glycerine en dit gebruikt om te spuiten. Vandaar ook de mooie glans op de taart.
In ieder geval moet ik de volgende keer iets langer wachten voordat ik een nieuwe laag verf aanbreng, deze moet eerst droog zijn voordat je dus weer gaat spuiten.

groetjes van Dewi

21

Oh, deze is mooi.... Ik wist niet dat ik zo'n gothic fan kon zijn! Echt schitterend.