26

Re: Prijzen makro?

:Y yep (of iemand die je kent met een KvK een keer lief aankijken ;)  er mogen 3 kaarten uitgegeven worden op 1 KvK O-) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

27

Re: Prijzen makro?

Zou het ook mogelijk zijn om eens met iemand mee te gaan die zo`n kaart heeft?
En waar zit de Makro hier in Apeldoorn?

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

28

Re: Prijzen makro?

d'r zit hier geen Makro :nooo wel een Sligro, maar daar moet je ook een pasje voor hebben.
In Duiven of in Hengelo (O) zit de Makro.

Makro heeft food en nonfood en electronica en speelgoed en kleding en en en ;  :think: dacht dat Sligro alleen food heeft, maar dat weet ik niet (heb duidelijk geen pasje :(  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

29

Re: Prijzen makro?

Dank je Carien,
ik kijk ff of ik een kaart kan krijgen via familielid. :Y

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

30

Re: Prijzen makro?

Sligro heeft ook nonfood maar veel minder dan Makro.

Re: Prijzen makro?

Cupla schreef:

ik vind niet goedkoop bij makro om eerlijk zijn. Iedereen roept hard dat makro goedkoop is maar ze vergeten vaak dat er NOG btw erbij komt....dan is taartwinkel zelf vaak iets goedkoper dan Makro zelf

ik had laast spoed marsepein gehaald daar was 250 gr bijna 5 euro MET btw kwijt terwijl je in taartwinkel 2,95 kwijt ben.

dus ja veel mensen vergissen hard in makro vind ik

Dan is er echt iets mis geweest, het is normaal iets goedkoper dan bij de meeste taartenwinkels, iets van 5-10 cent ofzo. Incl. btw.

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

32

Re: Prijzen makro?

Carien schreef:

er mogen 3 kaarten uitgegeven worden op 1 KvK O-) )

Wij hebben inmiddels 6 pasjes en er ligt nog een brief of we er nog een willen.
Wij hadden vroeger ook Lukas Klamer pasjes en dat is later Makro geworden.

33

Re: Prijzen makro?

Annette52 schreef:

En ff een vraagje van mij.
Je kan zeker alleen een kaart verkrijgen op een kvk nr?


Ja, bij de makro krijg je 2 kaarten, en omdat je niet meer hoeft te legitimeren, kun je met een geleend pasje wel binnen.

Als je in de buurt had gewoond, had je mijn pas zeker mogen lenen!

34

Re: Prijzen makro?

@Jose,
Wat aardig van je!Maar ik krijg waarschijnlijk een kaart van Sligro en Makro via familie.
Maar welbedankt hoor!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

35

Re: Prijzen makro?

karla59 schreef:
Carien schreef:

er mogen 3 kaarten uitgegeven worden op 1 KvK O-) )

Wij hebben inmiddels 6 pasjes en er ligt nog een brief of we er nog een willen.
Wij hadden vroeger ook Lukas Klamer pasjes en dat is later Makro geworden.


Mijn moeder heeft eigen zaak en echter mag je maar 2 pas op 1 bedrijf hebben. Ik ben 2e gemachtigd persoon , Meer passen krijg je niet..We hebben nagevraagd bij makro zelf

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

36

Re: Prijzen makro?

Cupla schreef:
karla59 schreef:
Carien schreef:

er mogen 3 kaarten uitgegeven worden op 1 KvK O-) )

Wij hebben inmiddels 6 pasjes en er ligt nog een brief of we er nog een willen.
Wij hadden vroeger ook Lukas Klamer pasjes en dat is later Makro geworden.


Mijn moeder heeft eigen zaak en echter mag je maar 2 pas op 1 bedrijf hebben. Ik ben 2e gemachtigd persoon , Meer passen krijg je niet..We hebben nagevraagd bij makro zelf



Mee eens, hier idem!

Wel kun je oude pasjes, bijv als je ooit eerder een bedrijf had, nog gebruiken, iig bij de makro!

37

Re: Prijzen makro?

Bij de Sligro ook. Ik heb me uitgeschreven en kan er nog steeds naartoe! :Y

Groetjes Puck

38

Re: Prijzen makro?

Cupla schreef:
karla59 schreef:
Carien schreef:

er mogen 3 kaarten uitgegeven worden op 1 KvK O-) )

Wij hebben inmiddels 6 pasjes en er ligt nog een brief of we er nog een willen.
Wij hadden vroeger ook Lukas Klamer pasjes en dat is later Makro geworden.


Mijn moeder heeft eigen zaak en echter mag je maar 2 pas op 1 bedrijf hebben. Ik ben 2e gemachtigd persoon , Meer passen krijg je niet..We hebben nagevraagd bij makro zelf

Wij hebben toch echt meer pasjes en er ligt echt een brief of we er nog een willen en hier hebben we niet zelf om gevraagd.
Dus het kan wel!
Ik denk dat we inmiddels wel al 10 jaar klant zijn bij de Makro misschien ligt het daar aan.

39

Re: Prijzen makro?

karla59 schreef:
Cupla schreef:
karla59 schreef:

Wij hebben inmiddels 6 pasjes en er ligt nog een brief of we er nog een willen.
Wij hadden vroeger ook Lukas Klamer pasjes en dat is later Makro geworden.


Mijn moeder heeft eigen zaak en echter mag je maar 2 pas op 1 bedrijf hebben. Ik ben 2e gemachtigd persoon , Meer passen krijg je niet..We hebben nagevraagd bij makro zelf

Wij hebben toch echt meer pasjes en er ligt echt een brief of we er nog een willen en hier hebben we niet zelf om gevraagd.
Dus het kan wel!
Ik denk dat we inmiddels wel al 10 jaar klant zijn bij de Makro misschien ligt het daar aan.

Ik denk dat het een fout is. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt :Y Maarja, wel handig zoveel pasjes :D Kan iedereen meegenieten :D

Groetjes Puck

40 Laatst bewerkt door Cupla (25-08-2011 21:00)

Re: Prijzen makro?

En dit staat op site van makro zelf:

Huisregels Makro vesting:   


    Op vertoon van een geldige Makro-pas en een legitimatiebewijs (vanaf 16 jaar) hebben twee personen toegang, van wie ten minste één als inkoper op de klantenpas staat vermeld.   

Om te kunnen kopen bij Makro moet u beschikken over een Makro klantenpas. Staat u geregistreerd bij de Kamer van Koophandel (bedrijf, vereniging, stichting) of heeft u een vrij beroep? Dan kunt u een pas aanvragen bij Makro. Per afnemer ontvangen twee inkoopgemachtigden een Makro-pas.
Er zijn 3 soorten Makro-passen:

    Makro-pas. Hiermee heeft u toegang onze vestigingen en kunt u profiteren van al onze aanbiedingen.

    HorecaCard. Meer inkoopgemak en branchegerichte service. Een aantal exclusieve privileges maken dit mogelijk voor onze Horeca-klanten. Lees meer >

    GoldCard. De GoldCard staat voor professionaliteit. Deze klantenpas is bestemd voor alle ondernemers en biedt gemak, snelheid en efficiëntie in uw aankopen. Daarnaast kunt u ook profiteren van exclusieve voordelen. Lees meer >


En mij moeder heeft al ruim 25 jr eigen bedrijf...Dus ik vind heel knap eerlijk gezegd.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

41 Laatst bewerkt door karla59 (25-08-2011 21:05)

Re: Prijzen makro?

2 pasjes van Lukas Klamer werden makro pasjes en de rest kregen we gewoon extra( niet direct maar met verloop van een paar jaar) of het een fout is weet ik niet maar we zeggen niet nee.

Re: Prijzen makro?

wij hebben 3 passen, we kregen pas een brief of we die 3de wilde en dat hebben we maar gedaan. Mijn schoonvader heeft een stichting en hij is voorzitter, mijn man is secretaris en mijn zwager is penningmeester. 3 passen dus. Bij ons in beverwijk moet je tegenwoordig de pas onder een scan houden, ze checken dus niet meer of jij het werkelijk bent. Alleen als de scanner kapot is en ik heb dezelfde achternaam dus kan ook gewoon naar binnen. Kinderen doen ze soms wel moeilijk over. Onze tweeling gaat altijd in de kar mee want de wandelwagen mag niet meer mee naar binnen. Bij de sligro mogen ze helemaal niet naar binnen dus daar komen we niet meer. Als ik 2 kids van 2 in de kar zet dan zitten ze in de kar en komen ze nergens aan, daar zorg ik zelf wel voor maar nog mochten ze niet naar binnen. Moet ik ze van die vrouw in de auto laten, alleen!!!! Dacht het dus niet.

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

43 Laatst bewerkt door Jose1972 (25-08-2011 21:25)

Re: Prijzen makro?

Het topic ging volgens mij om de prijzen van de Makro maar zo gaat het enkel nog maar om de toegankelijkheid... en toegegeven, ik doe daar dus zelf aan mee gezien mijn reacties.  :o

Maarre...Volgens mij is de hoofdvraag allang beantwoord; is de Makro voordelig(er) Ja dus!  ;)  ;)

44

Re: Prijzen makro?

:Y    ;)
Welterusten allemaal!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

Re: Prijzen makro?

Heeft er iemand een update van de prijzen?
Het gaat mij vooral om:
Funcakes biscuitmix 5kg
Funcakes cupcakemix 5k
Funcakes bitercrememix 5kg
Emmer fondant Bake&Deco (Makro huismerk)

Op dit moment in de aanbieding (20%) maar mijn map ligt bij de boekhouder dus kan niet uitrekenen hoeveel ik totaal kwijt ben.

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

46

Re: Prijzen makro?

Wow... dit is best wel een heeeel oud topic :S
Ik zou zeggen: mail de Makro?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag