1

Onderwerp: Prijzen makro?

Weet iemand de prijzen van de makro incl BTW voor bakspullen?

2 Laatst bewerkt door taart van gout (17-08-2011 09:48)

Re: Prijzen makro?

Ze zijn iets lager dan de Leukste taartenshop maar het scheelt niet heel veel hoor en je hoeft niemand iets te vragen want ze hebben geen enkel idee waar het over gaat. Wel hebben ze soms leuke aanbiedingen, 20 % korting of 4 halen 3 betalen ofzo.
En ze hebben (in ieder geval hier in Beverwijk en in Duivendrecht) marsepein van de ARO, 3,75 incl. per kilo en ik vind het persoonlijk heerlijk werken, 1:3, en heerlijk smaken.

Groetjes,

Lisette

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

3

Re: Prijzen makro?

ik heb daar een keer de wondermold van wilton gekocht voor 11 euro! dat zijn wel leuke dingen.. en idd... het fondant is vaak in de aanbieding..

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

4

Re: Prijzen makro?

Ik denk wel dat het hier niet goed staat, ik zal je even melden

5

Re: Prijzen makro?

Move to~> Taartdecoratie algemeen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: Prijzen makro?

Niemand die de prijzen heeft voor mij?
Van de mix en marsepein van funcakes?<

7

Re: Prijzen makro?

Misschien sneller als je de Makro even belt?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

8

Re: Prijzen makro?

choco.biscuit 3.95
botercreme 4.19
gewone biscuit 15.49 (5 kg.)
rolfondant 4.85
marsepein 5.49
dit is exl. btw

9

Re: Prijzen makro?

karla59 schreef:

choco.biscuit 3.95
botercreme 4.19
gewone biscuit 15.49 (5 kg.)
rolfondant 4.85
marsepein 5.49
dit is exl. btw


Dankje wel!

10

Re: Prijzen makro?

ik vind niet goedkoop bij makro om eerlijk zijn. Iedereen roept hard dat makro goedkoop is maar ze vergeten vaak dat er NOG btw erbij komt....dan is taartwinkel zelf vaak iets goedkoper dan Makro zelf

ik had laast spoed marsepein gehaald daar was 250 gr bijna 5 euro MET btw kwijt terwijl je in taartwinkel 2,95 kwijt ben.

dus ja veel mensen vergissen hard in makro vind ik

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

11

Re: Prijzen makro?

Maar de Makro heeft wel vaak goede aanbiedingen en dan zijn ze echt goedkoper.

12

Re: Prijzen makro?

precies; alleen aanbiedingen kopen :Y  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13

Re: Prijzen makro?

dan nog vind ik niet goedkoop....sorry dames

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

14

Re: Prijzen makro?

Wanneer ik bij de Makro in de aanbieding cupcakemix haal van incl. 3.17 vind ik dat niet duur.

15

Re: Prijzen makro?

Ik heb laatst veel spullen ingeslagen bij makro en was een stuk minder kwijt dan bij de taartenshop. per pak funcake marsepein scheelt het behoorlijk en een pakje met verschillende kleuren om te kleuren scheelde 3 euro! Persoonlijk vind ik het behoorlijk schelen ookal komt de btw erbij.
De laatste keer dat ik er kwam hadden ze alles van wilton 2de product voor de helft dat scheelt ook wel. Dus goed de aanbiedingen in de gaten houden want wilton spullen komen erg veel voorbij in de folder.
Daarbij is het vaak wel veel gedoe om aan een makro pasje te komen ;)

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

16

Re: Prijzen makro?

taart van gout schreef:

en je hoeft niemand iets te vragen want ze hebben geen enkel idee waar het over gaat.

Kun je van zo'n grote groothandel toch ook niet verwachten of   vind je van wel...?
Dan moet je gewoon naar de speciaalzaak gaan waar ze kennis van zaken hebben.

It's just a piece of cake

17

Re: Prijzen makro?

makro vind ik flink goedkoper, uiteraard in folder, maar ook buiten de folder.De wondermold kost 13 euro incl....
@ cupla, 1 kgr horeca select marsepein 1:3 voor 3,49 vind ik niet duur.
Misschien had jij voor nood de gewone snoepmarsepein die ze daar soms voor sinterklaas hebben, maar zowel funcakes als horecaselect is daar een stuk goedkoper.

18

Re: Prijzen makro?

Cupla schreef:

ik vind niet goedkoop bij makro om eerlijk zijn. Iedereen roept hard dat makro goedkoop is maar ze vergeten vaak dat er NOG btw erbij komt....dan is taartwinkel zelf vaak iets goedkoper dan Makro zelf

ik had laast spoed marsepein gehaald daar was 250 gr bijna 5 euro MET btw kwijt terwijl je in taartwinkel 2,95 kwijt ben.

dus ja veel mensen vergissen hard in makro vind ik

Dan klopt er toch iets niet op jou bon, want ik ben er zaterdag nog geweest en de Funcakes marsepein is €1,99 (€2,11 incl.)  per 250 gram. Dat vind ik de moeite waard om bij de Makro in te slaan als ik er toch ben, je spaart zo een tientje uit.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

19 Laatst bewerkt door Jose1972 (24-08-2011 08:09)

Re: Prijzen makro?

Ik ben het met  Elleoj eens; t scheelt wel degelijk!
Ik heb gister het doosje kleurstoffen gekocht, wat incl btw 11e was!! Daar koop je het nergens voor...  Voor fc 250 gr betaal je gemiddeld tussen de 2.50-2.95 in de shops, bij de makro is dit idd 2,11! Ik vind het best een groot verschil...!

En een kg witte fondant (vanille) voor nog geen 6 e!

Ik zag de wondermolt staan voor ik meen rond de 15 e en dat is allemaal zónder folder reclame!

Ze hebben misschien niet zo heel erg veel, maar wat ze hebben is wel degelijk een heel stuk goedkoper !!

Bovendien: elke makro heeft etiketten met rechts daarop de prijs éx btw, en links op t etiket íncl btw: je weet dus altijd wat iets kost!!

Re: Prijzen makro?

Misschien een stomme vraag, maar heeft elke Makro deze taart spulletjes?

21 Laatst bewerkt door Cupla (25-08-2011 07:59)

Re: Prijzen makro?

@ cristel dan mag je me vertellen welke makro dat is want barendrecht is geen breed assortiment. die heb hooguit kantklaar RI tube, mini uitstekker en paar gekleurd marsepein that is it.....

En zovaak bak ik niet om goedkoop maken voor mij. Ik maak hooguit 1x in maand iets en dan maandenlang niks....Voor mij is duur omdat ik geen voordeel uithaal.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

22

Re: Prijzen makro?

tsja,  :think: maar het is toch ook een groothandel, voor grootverbruikers?!

Hengelo heeft ook wel redelijk wat op voorraad :Y bijv Callebaut chocoladegallets 2,5kg voor iets van 15euro :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

23

Re: Prijzen makro?

@ carien je hoef me niet vertellen dat groothandel is, kom daar heel vaak want daar koop ik altijd me shampoo scheerspullen en wasmiddelen...dat vind ik dan weer wel goed aanbieding

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

24

Re: Prijzen makro?

Ikzelf ga altijd naar de makro in Best; weet niet of het een groot of klein filiaal is.
Ze vullen regelmatig alles netjes aan, kijken achter als iets er niet is, en hebben redelijk wat.

25

Re: Prijzen makro?

En ff een vraagje van mij.
Je kan zeker alleen een kaart verkrijgen op een kvk nr?

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!