netbegonnen schreef:Ook voor degene die minder positief reageerden.... Soms zie ik ook taartjes die net niet mijn ding zijn, maar reageer dan liever niet op die taarten want je kan iemand wel kwetsen. zit bij iedereen uuuuuren werk in en ga dat dan niet af kraken.... Ik zeg dan liever ff niks.
Ik denk niet dat je het zo persoonlijk op moet nemen, mensen willen je alleen maar helpen
. Het hoeft toch niet alleen ja en amen te zijn
? Een beetje feedback moet kunnen hoor, ik zie hier iig geen aanvallende berichten gepost staan.
Ik snap dat je teleurgesteld bent als je niet de reacties krijgt die je verwacht/hoopt, maar met de tips die hier voorbij komen kun je de volgende keer misschien weer top opdracht leveren
!
Ik vind je taart trouwens echt super gaaf! Helemaal mijn smaak en stijl. Ik kan me alleen wel voorstellen dat iemand die om roze en wit vraagt, even moet slikken als ze een groene taart krijgt
. Maar super tof dat ze toch nog een leuke reactie heeft gegeven aan je, zodat je er niet zo'n rotgevoel aan over hoeft te houden.
En dit is toch weer een mooi leerpunt: volgende keer meer doorvragen, niet alleen qua kleur, maar ook qua stijl
.
Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op
http://www.vanrinske.nl