1

Onderwerp: Vraag over sugarcraft gun

Hoi iedereen,

Aangezien ik een taart wil maken met dunne lijntjes zit ik te overwegen om een sugarcraft gun te kopen.
Maar eerst heb ik nog wat vragen.
Is eer ook een discje waardoor je en dunne rand krijgt die je bijv lang je taart kan doen vanonderen ? en hoe groot is deze ?

Groetjes , Tjanie

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: Vraag over sugarcraft gun

je krijgt 3 schijfjes waarmee je een rondje kan maken.... ik denk dat de grootste ongeveer een halve cm is.... maar weet dat niet zeker.

Er zitten veel meer schijfjes bij, verschillende vormpjes. Ik persoonlijk vind ze wat te iel om langs de onderrand van een taart te doen.

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

4

Zoals gezegd, zijn de strookjes of reepjes die je uit de sugarcraft gun haalt redelijk "dun" om echt als strook rond de taart te doen. Als je heel nauwkeurig werkt en maar een dun dun randje nodig hebt, dan zou het nog lukken, denk ik...

Maar wat ik al wel gedaan heb, is meerdere reepjes gemaakt van dezelfde lengte en die dan in elkaar gedraaid zodat je een "touw"effect krijgt, en dat wordt dan wel weer dik genoeg om als onderrand te gebruiken.

Op you tube zijn er filmpjes over te vinden...

Ik heb mijn sugarcraft gun gekocht (ondanks de hoge prijs) toen ik ong. een 3-tal mnd bezig was met taarten maken, en ik heb het tot nu toe al bij elke taart gebruikt, dus voor mij was het z'n prijs wel waard.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

5

nou ik denk dat ik hem dan zometeen maar ga bestellen .... aangezien hij in de dichtsbijzijnde taartenwinkel veel duurder is heb ik de verzendkosten al uit als ik hem bij DLTS koop

Smart critiques, Stupid creates