1

Onderwerp: Tip: bewaar vooral je lege dozen na Sinterklaas

Ik heb net een kinderverjaardag gehad en liep al met de lege dozen naar de tuin en toen ging ineens een lampje branden...........taartplateaus, dus ik ben ze nu aan het versnijden in alle maten en vormen, versieren en klaar is lune

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: Tip: bewaar vooral je lege dozen na Sinterklaas

Inderdaad, ik ben ook nog steeds mijn tv-doos in stukken aan het snijden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Ik heb de Lidl hier tegenover en ga daar regelmatig wat dozen halen, vooral die van de ontbijtkoeken vind ik een mooi formaat en zo heb ik nog een paar favorieten die ik weleens uit de doos schudt (gewoon bij z'n soortgenoten hoor) :)

Mijn website: Presentaart

4

lune schreef:

Ik heb net een kinderverjaardag gehad en liep al met de lege dozen naar de tuin en toen ging ineens een lampje branden...........taartplateaus, dus ik ben ze nu aan het versnijden in alle maten en vormen, versieren en klaar is lune

Nooit over na gedacht, wat een goede tip :thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

het is een geweldige tip, zal zeker onthouden.

groetjes Bibia

6

doen jullie dan alminium rond het karton?
en als jullie taart niet past in een taartdoos, wat doen jullie dan?, om ze te vervoeren naar de plaats waar het moet komen?

7

Ik koop een leuk kadopapiertje, meestal dat metalic, dat is afwasbaar (niet dat ik het af ga wassen maar het trekt niet in het papier) en dan plak ik het met plakband vast.
En voor de grote taarten heb ik mijn collega's vriendelijk verzocht de lege kerstpaketdozen (had ook nog zo'n gezellig buitenkantje) niet weg te gooien maar ze aan mij te geven (ze verklaarde me lichtelijk voor gek) ook makkelijk voor wat hogere taarten met boetseersels etc.
Maar taartdozen kan je in behoorlijk grote maten krijgen, en anders gewone dozen van de supermarkt denk ik dan maar

Alles goed???? nee 3 fout