Onderwerp: HELP!! SPOED! Ik krijg de foto niet van het plastic laagje!!! :(
En de taart wordt zo al opgehaald....
De foto scheurt als ik het plastic eraf wil halen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP!! SPOED! Ik krijg de foto niet van het plastic laagje!!! :(
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En de taart wordt zo al opgehaald....
De foto scheurt als ik het plastic eraf wil halen
Nou, helaas geen reactie meer, ik heb de foto er maar met plastic en al op gelegd en het aan de mensen uitgelegd...
Ik vond het wel heel vervelend, de mensen waren ook niet echt enthousiast over de taart
Wel balen hoor....het was sowieso al best een gedoe met die taart, de mensen wisten zelf niet echt wat ze wilden maar al mijn voorstellen vonden ze ook niet echt wat....
Ik hoop maar dat de jarige er in ieder geval blij mee is en dat ze de taart wel lekker vinden.....
Pff...wat een invloed dat op je humeur heeft zeg...
Nu nog cakejes, tiramisu en pastasalade maken want morgen ben ik zelf jarig, hoera
Ik snap het ff niet, een laag plastic op de foto?
Had je deze print zelf gemaakt of besteld?
Misschien hebben ze de foto denk ik niet goed laten drogen voor ze er een laag plastic op deden??
Op de achterkant van een foto op fondant zit altijd een plastic laagje. Dit kreeg ik er gisteren ook niet af. Ik denk door de warmte... Heb het anders echt nooit. Ik heb er met een paletmesje onder gestoken en toen kreeg ik hem voorzichtg los. Jammer dat ik je topic nu pas zie..
GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Enne.. heb je een foto van je taart? Misschien kunnen we je nog ergens helpen met tips o.i.d.? Als mensen het echt niet weten stuur ik soms een paar voorbeelden. Dan kunnen ze zeggen wat ze wel en niet leuk vinden... en dan maak ik daar weer een nieuw ontwerp op.
Succes..en gewoon doorgaan hoor! Soms heb je wel eens pech....
Te laat, sorry! maar met een scherp mesje ertussen lukt het me eigenlijk altijd wel. Wel met beleid!
Ja, zo deed ik het ook.
Volgende keer beter
Bedankt voor de reacties alsnog...
Ik had geprobeerd met een mesje maar toen scheurde het ook, dus dacht ik LAAT MAAR!!
Ik heb zelfs geen foto's gemaakt van de taart, vond 'm echt stom, haha.
Ze wilden een effen lichtblauwe taart met witte letters erop (van marsepein die dus niet in mijn vormpjes ging waardoor ik alles stuk voor stuk moest uitsnijden, het waren "maar" 30 letters!!! ) en witte hondenpootjes rond de foto (dat laatste was dan mijn idee omdat ik de taart erg saai vond, de pootjes vonden ze een leuk idee maar dan wel OOK in het wit)
Op de foto stond een meneer met zijn hondje op schoot, vandaar de hondenpootjes. En de blauwe kleur was mijn idee, omdat dit in het hemd terug kwam van de meneer.
Ik had voorgesteld om de ruitjes van het hemd terug te laten komen in de taart maar dat werd te druk, dachten ze.
Dus ik vond 'm nu heel saai maarja, altijd lastig inschatten wat een ander nu precies bedoelt en wilt!
Op naar de tiramisu
je moet hem even 1 minuut in de vriezer leggen.. dan haal je het er zo af..
Ja dat zei Miriam inderdaad ook (van haar heb ik de foto ), ik had haar al in alle paniek gemaild maar ook zij zag mijn bericht te laat, helaas....
Nouja, weet ik het nu tenminste voor mijn eigen taart Die is lekker toch veel belangrijker
Zeker!!! Succes ermee en we zijn benieuwd!!
Ik heb het ook met frosting gehad ik krijg dat ook niet los ook niet vanuit de vriezer nu gebruik ik alleen nog maar icing..
Ik had het laatst ook, nooit eerder problemen gehad en nu brokkelde het gewoon af. In de vriezer leggen hielp ook niet, het brak gewoon.
Weerprobleem?
bij mij werkt het alleen al ik hem in m'n vrieskist leg , in mijn vriezer met lades wil het niet (en die vriest ook -21 ) ik leg het er 5 minuten in en trek dan nog in de vriezer de achterkant er af
alleen met heel extreem warm en hoge luchtvochtigheid.
de truc is om je sheet zo luchtdicht mogelijk te verpakken , dus pas op het laatste moment in de printer doen en klaar met printen zo snel mogelijk in een plastic hoesje en die plak ik dan helemaal dicht.
de truc is om je sheet zo luchtdicht mogelijk te verpakken , dus pas op het laatste moment in de printer doen en klaar met printen zo snel mogelijk in een plastic hoesje en die plak ik dan helemaal dicht.
tja.. dat is het denk ik ook. Normaal had ik de sheet in een luchtdichte verpakking.. nu niet... dat is denk ik het verschil.
THANKS!
ik verpak die van mij nooit luchtdicht... en heb nog nooit problemen gehad.. doe hem in een plastic hoesje en print vaak al zeker 1 a 2 weken van te voren..
Overigens suus.. de printer is weer gemaakt... hijs even uit elkaar geweest :-)
O... Hahaha.. Gelukkig maar!! Deze lastige klant komt het echt nog wel een keer proberen hoor! De taart was leuk geworden en de cupcakes zagen er gelukkig ook goed genoeg uit! Thanks!!!!!!
Voorlopig heb ik even geen opdrachten met print.. Maar je weet niet wat nog komen gaat
succes weer allemaal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP!! SPOED! Ik krijg de foto niet van het plastic laagje!!! :(