1

Onderwerp: Nijntje taart! Is ie klaar? Heel graag wat feedback!

Ik ben voor de eerste keer niet echt tevreden over een van mijn taarten.. Mijn neefje word morgen 1 jaar dus hij verdient een taartje :) Hij zelf krijg een klein taartje waar die lekker mee kan spelen, de andere kids krijgen een cupcake die gelukkig al helemaal klaar zijn.

En voor de volwassenen moest ik dan nog een 2 etage taart maken! Ik weet niet wat het is maar echt alles ging mis.. en het eind resultaat is dan ook niet zoals ik het had gewilt!

Heeft er iemand maybe een tip om het nog wat op te vrolijken/verbeteren ?? 

xx

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FQCXOGEV.jpg

2

Re: Nijntje taart! Is ie klaar? Heel graag wat feedback!

is een harstikkke leuk taartje toch?
misschien wat gras ? maar lijkt me niet echt nodig

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

Ik denk dat hij zo prima is  :Y
Er staat genoeg op toch? En met allemaal leuke vrolijke kleurtjes.
Kan volgens mij niet meer stuk en anders wordt het misschien to much?!

Groetjes, Angela

4

Aan gras zat ik ook te denken ja, alleen zie je dan de poten van de dieren niet meer..

Het is ook niet dat ik hem echt vreselijk vind, hij ziet er wat slordig en ondoordacht uit, het is zo zwaar frusterend als het niet lukt om te maken wat je voor ogen had ;)

Maar over het gras ga ik nog een nachtje slapen, thanks!

5

Ik zou een limegroen papiertje doen op je onderbord, dat maakt het (denk ik) af. Verder is je taart hartstikke leuk alleen door het onderbord vind ik het geheel niet spreken (maar dat kan ook komen doordat het een foto genomen in avondlicht is hoor).
Succes en ik weet zeker dat je familie er superblij mee is!

Groetjes Fiona

6

Roan schreef:

Ik zou een limegroen papiertje doen op je onderbord, dat maakt het (denk ik) af. Verder is je taart hartstikke leuk alleen door het onderbord vind ik het geheel niet spreken (maar dat kan ook komen doordat het een foto genomen in avondlicht is hoor).
Succes en ik weet zeker dat je familie er superblij mee is!

Groetjes Fiona

Ik heb hem nog niet op een onderbord gezet, dit zijn de standaart placemats waar ik altijd mijn taarten op maak! Maar om er morgen groen onder te leggen is idd een goed idee!! Thanks!!

Misschien wat ballonetjes??
Maar dan van die dingen die je in je taart kan steken natuurlijk, suiker op een draadje :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

8

Ik denk ook dat met een groene ondergrond de taart echt af is. Vind hem persoonlijk zo vol genoeg, zou er zeker niet meer op doen.
Hij is gewoon vrolijk en leuk!