1

Onderwerp: Stapeltaart voor 1e verjaardag

Mijn nichtje werd 1 jaar en haar moeder (aangetrouwde familie) is een hele goede vriendin van mij. Ze vond het erg leuk dat ik voor haar meisje DE taart ging maken..

Dit is 'm gewprden:

PunBB bbcode test

PunBB bbcode test

PunBB bbcode test

De onderste laag was gevuld met verse aardbeien en bokkepootjesbotercreme, de 2e laag met Tobleronemousse en verse aardbeien en de bovenste laagmet botercreme en verse aardbeien.

Was heerlijk, maar door het warme weer kreeg ik "druiper" op mn taart..doorgelopen vocht van de aarbeien..naja gelukkig werd ie 10 minuten laten aangesneden!

Tips zijn altijd welkom!!!

groetjes, Cakerina

Heb liever spijt van dingen die je wel hebt gedaan, als van dingen die je niet hebt gedaan!

2

Re: Stapeltaart voor 1e verjaardag

Wat een vrolijke meisjesstapel! Schatje ook bovenop! Misschien nog mooier als alle lagen even hoog zijn?

3

Super leuke, lieve en vrolijke taart!!
En tips? Nog meer van zulke leuke taarten maken! :Y

4

Leuk!!, zijn die witte slingers op onderste royalicing? En wordt dat wel droog met dit weer?? Het zit op foto iig niet uitgezakt...dat gebeurt mij dus... :think:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

Ilucya schreef:

Leuk!!, zijn die witte slingers op onderste royalicing? En wordt dat wel droog met dit weer?? Het zit op foto iig niet uitgezakt...dat gebeurt mij dus... :think:

Nee, dat is gewoon fondant gemaakt met de zo'n sugarpaste gun..of hoe dat ook heet :)

Heb liever spijt van dingen die je wel hebt gedaan, als van dingen die je niet hebt gedaan!

6

wat een ontzetend schattig girlie girlie taartje !! helemaal leuk !

tips...... ik had de onderste taart onderaan nog een randje gegeven
parelrandje word te druk....... maar een extra reepje fondant/marsepein met of onder motiefje of sliertjes. zodat ie er  NOG strakker uitziet....

maarre.....petje af hoor !!

heeft de kleine meid zeker wel met groooooote ogen naar zitten kijken :D

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

7

een hele vrolijke taart  :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

8

Heel lief hoor

9

mooi lief en vrolijke stapel