1

Onderwerp: cars moest op een berg staan , dat was de vraag :-)

Dus dan doen we ons best om de vraag te voldoen. Even nagedacht hoe ik het zou aanpakken. En heb er dit van gemaakt. Het autootje heb ik met een gips malletje gemaakt van een speelgoedwinkel.
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over de taart  :D

Gevuld met slagroom en vers fruit:

http://i53.tinypic.com/71mc9d.jpg

Feedback en tips zijn altijd welkom  :)

Groetjes

2

Re: cars moest op een berg staan , dat was de vraag :-)

Mooi gedaan. En je auto is top geworden  :thumb:

3

Erg leuk!!!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

4

Leuk! Ik vind je autootje ook goed gelukt..

Maar als ik dan 1 dingetje mag "zeuren" Ik had het logo met de naam groter gemaakt.. Dan had hij wat beter uitgekomen.. Maar toch hartstikke leuke taart hoor!

5

Dootjuh schreef:

Maar als ik dan 1 dingetje mag "zeuren" Ik had het logo met de naam groter gemaakt.. Dan had hij wat beter uitgekomen.. Maar toch hartstikke leuke taart hoor!

Ja, je hebt gelijk, het logo was wat klein, vooraan iets te veel plaats over. Eigenlijk was het plan om het logo op de rand te kleven maar ik ben van gedachte veranderd omdat ik anders een te grote plaats over heb  :)  Dank je wel voor de feedback.

Groetjes

6

Dootjuh schreef:

Ja, je hebt gelijk, het logo was wat klein, vooraan iets te veel plaats over. Eigenlijk was het plan om het logo op de rand te kleven maar ik ben van gedachte veranderd omdat ik anders een te grote plaats over heb  :)  Dank je wel voor de feedback.

Groetjes

7

Heel leuk gedaan!! Mooie kleuren. SUPER auto!! En ja.. het logo... gewoon heel leuk. de volgende keer gewoon zorgen dat de taart wat voller is maar hij is heel erg leuk!!