Onderwerp: Je zegt het...
...met bloemen
Vandaag deze potjes gemaakt, gevuld met aardbeicreme en cake.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Je zegt het...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...met bloemen
Vandaag deze potjes gemaakt, gevuld met aardbeicreme en cake.

Heel leuk!! is beter dan een bloementje..;)
Leuk Idelet! Dit zijn zulke leuke cadeautjes om te geven! Zelfs mijn man vind deze hobby dan wel erg makkelijk.
Heel leuk!
Hoi,
ziet er erg leuk uit. Ik ga vandaag ook eens wat proberen voor mijn verjaardag (1,5 week).
Heb van die plastic wijnglaasjes gekocht. Ga met monchou te werk.
Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Maar als ik de jouwe zie dan komt het helemaal goed!
Heel leuk gedaan.
gr
Sandra
Super mooi!
Thnx allemaal
ziet er erg leuk uit. Ik ga vandaag ook eens wat proberen voor mijn verjaardag (1,5 week).
Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
Ik heb de vulling in een spuitzak gedaan, dat is het makkelijkst en werkt ook netter.
Bij mij zijn de lagen nog iets te dik, maar dat komt omdat er bovenin een hele cupcake in paste, maar daardoor is ook de rest van de vulling omhoog geschoven.
Succes 
Thnx allemaal
![]()
Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.Ik heb de vulling in een spuitzak gedaan, dat is het makkelijkst en werkt ook netter.
Bij mij zijn de lagen nog iets te dik, maar dat komt omdat er bovenin een hele cupcake in paste, maar daardoor is ook de rest van de vulling omhoog geschoven.Succes
Nu zie ik het pas echt goed! je hebt ook cupcakes gebruikt. Dat is mijn bedoeling ook! Slim! Dan kan je ook nog met marsepein werken. Ze zitten nu in de oven.. chocolade cupcakes..(voor het eerst)
Als ik ze gemaakt heb zal ik ze hier ook plaatsen! Ben benieuwd hoe ze gaan worden!
gr.
Sandra
Erg leuk gedaaan! 
Toch nog een beetje zomer in huis 
Ziet er heel mooi en vooral ook lekker uit
(bijna zonde om op te eten.... dat dan weer wel
)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Je zegt het...