1

Onderwerp: smaak-vraagje

Ik moet voor woensdag een taart maken met bokkepootjesvulling. Aangezien de taart pas donderdag gebruikt zal worden en ik hem dus morgenavond al ga vullen en decoreren vind ik de vulling met slagroom geen optie.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik de bokkepootjes door de bc (mix funcakes) zal doen, of dat het lekkerder is in meringue bc. Wat denken jullie...

(Ik moet hem woensdagmorgen meenemen naar mijn werk en hij staat dus (op 2 autoritjes na) die hele dag in een koelcel. En gelukkig is het qua temp. weer goed te doen.)

2

Re: smaak-vraagje

Persoonlijk vind ik bokkepootjes door de bc erggggggg lekker. Misschien zou je het moeten proberen met allebei en kijken wat jezelf lekker vind. En vandaar uit je keuze maken.

suc6

liefde en passie voor taarten bakken.

3

Ik heb toevallig zaterdag bokkepootjesvulling met slagroom gemaakt maar wij vonden het niet zo'n succes...geen idee waarom...structuur vonden we niet fijn.
Volgende keer doe ik ze idd door de bc..kijken hoemdat bevalt...;)

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

voor ws doe ik dat ook met de mix; vindt iedereen altijd erg lekker :Y  (icm (vier)vruchtenjam)
Nog nooit met mbc gemaakt, dus dat weet ik niet :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Ik doe het altijd met slagroom en dat kan best hoor als ie toch in de koeling staat. Met bc heb ik nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me zo machtig worden....

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Hier vond iedereen de bokkepootjes icm botercreme veel lekkerder als icm slagroom! Het is de favoriete vuling in de familie geworden.
(alhoewel de oreokoekjes aan een inhaalrace bezig zijn  O-) )

7

Bedankt voor jullie info  :thumb:  Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor bokkepootjes met de mix. Mijn man vond het in ieder geval erg lekker ;) (k had de dag ervoor al meer cupcakes gemaakt en meneer wilde dus wel even proeven haha).

De oma (mijn collega) was in ieder geval al erg blij met de taart & cupcakes. K ben benieuwd naar de reactie van haar kleinzoon. Omdat de jarige de taart morgen pas zal zien, zet ik ook dan pas de foto online. K kan jullie in ieder geval al zeggen dat ik er trots op ben :)

Foto ? :p

9

Hij is er op gezet  :D
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126676805