1

Onderwerp: een kloddertje rood hiiiiieeeeer....een kloddertje rood daaaaaaarrrrr

Ik had een tijd geleden al eens de beschilderde taarten van Mich Turner bewonderd in een boek, uiteraard boek aangeschaft  O-)  en eens even geprobeerd om met dust en cacaoboter te verven. Had helaas geen witte dust dus maar pasta gebruikt, dit werkte toch niet zo fijn als dust gemengd met cacaoboter. Ook moet ik een paar fijnere kwastjes aanschaffen, maar vind het best leuk geworden voor iemand zonder enige aanleg voor tekenen  :D  Nu ga ik zeker een dummy maken met geschilderde rozen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-84WP3HL7.jpg

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

2

Re: een kloddertje rood hiiiiieeeeer....een kloddertje rood daaaaaaarrrrr

haha wat leuk gedaan zeg!..
Ik heb laatst wel brush embroidery gemaakt, dat gaf ook al een 'geschilderd' effect..

Kunst op een taart!  :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

mooi!

4

Brush embroidery vind ik ook helemaal geweldig, daar ga ik ook nog weer eens mee spelen. Ach, zo wordt dat lijstje nooit korter  :/  :lol:
Oh ja, 1 tip...als je zin hebt in chocola moet je niet met cacaoboter gaan werken, dat ruikt zoooo lekker  :9

5

Wat leuk gedaan, staat nu ook op mijn lijstje :Y

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

6 Laatst bewerkt door nancydevries (21-04-2012 10:53)

Welk boek  van mich turner zou je dan aanraden?
Het lijkt me leuk dit ook eens te proberen :Y

7

het boek heet Cake Masterclass, er staat een wit met paarse taart op de voorkant.