1 Laatst bewerkt door carol (07-08-2011 12:22)

Onderwerp: heeft iemand dit al eens geprobeert,cc papiertjes

helemaal niet goed voor mij ,al dat gezit  :lol:  :lol: blijf maar aan het vragen,nou komt me vraag;heeft één van jullie al eens een poging gedaan om de los gelaten papietjes weer vast te krijgen ,ikzelf heb al eens met jam gedaan,tussen gepeuteerd maar misschien is er een betere oplossing ,heb namelijk weer wat cc.s waarvan de papiertjes stukje iets los zitten(misschien toch niet koud genoeg in de doos gedaan ??)
grt Carla

2

Re: heeft iemand dit al eens geprobeert,cc papiertjes

Gewoon goede papiertjes kopen? :)

Nu persoonlijk heb ik het nog maar 1 keer voorgehad (en raar maar waar, met die van HoM)  en pas nadat ik van die cupcake had geproefd bleek dat er iets fout zat in men deeg  :rolleyes:

3

Ik heb gemerkt dat mijn papiertjes beter blijven zitten als ik de cupcakes een tijdje in het blik laat afkoelen. Ook de hele natte recepten doe ik bijv. niet meer in dr. oetker. Want dan laten ze 's nachts in de doos los.

En misschien als ze heel erg loslaten en het ziet er niet uit: een lintje er om heen binden met een mooi strikje.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Meestal laten de papiertjes juist los doordat je ze in het blik laat afkoelen, dan ontstaat er condens tussen de papiertjes en het blik, papiertjes vochtig en laten dan los..

Grappig dat Filling ze nu juist met HoM heeft gehad, daar horen wij het nou juist nooit van.

Maar of je losse papiertjes weer vast kunt plakken  :think:  Geen idee, wellicht dat je ze wel met een lintje weer om je cake-je kunt binden.. zodat het niet zo opvalt dat ze los zitten..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Ik heb het er nog maar 1 keer meegemaakt en lag gewoon aan het feit dat men deeg fout was  :D   HoM zijn wel bij de betere (maar ook bij de duurste) maar zijn echt wel van uitstekende kwaliteit :)

6

Ik vind de papiertjes van Patisse heel erg fijn. Blijven goed zitten en verkleuren niet.
Beter voorkomen dan (niet) te genezen  ;)

7

nou vind dat lintje ook wel een goed idee en had verschillende papiertjes ook van Marie en die blijven eigenlijk altijd goed zitten ,nu los en die van Dille&Kamille zitten nog goed ,dus zit de fout bij mij doordat ze nog niet koud genoeg waren ,denk ik

8

Normaal stort ik ze onmiddelijk vanuit de over en heb er geen last van. Deze week kreeg ik tussendoor een telefoontje en heb ik de cakejes pas later gestort en (bijna) alle papiertjes lieten los  :mad: