Onderwerp: stapel dummie-taart-dummie stutten?
Ik heb volgende week een bruidstaart voor 20 personen, maar ze wilde wel graag een stapel, dus 2 dummies... en 1 echte taart.
Moet ik één van de taarten nog stutten, of lukt het zo wel??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » stapel dummie-taart-dummie stutten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb volgende week een bruidstaart voor 20 personen, maar ze wilde wel graag een stapel, dus 2 dummies... en 1 echte taart.
Moet ik één van de taarten nog stutten, of lukt het zo wel??
de dummies zou je op elkaar kunnen plakken met icing, dan gaan ze niet schuiven
@sil ik denk dat ze dat niet bedoelt denk dat de taart tussen de dummies moet komen. Ik zou de bovenste toch wel stutten met 3 dowels/maisprikkers. Vergeet niet een taartkarton op de onderkant van je bovenste dummie te plakken anders zakken je dowels alsnog in de piepschuim en je hebt het dan meteen voedselveilig aangepakt.
Succes
groetjes Nathalie
@sil ik denk dat ze dat niet bedoelt denk dat de taart tussen de dummies moet komen. Ik zou de bovenste toch wel stutten met 3 dowels/maisprikkers. Vergeet niet een taartkarton op de onderkant van je bovenste dummie te plakken anders zakken je dowels alsnog in de piepschuim en je hebt het dan meteen voedselveilig aangepakt.
Succes
groetjes Nathalie
Bedankt!
Waar halen jullie die maisprikkers vandaan?
bij sligro
Ik zou de dummies met elkaar verbinden met een paar dowels, dan heb je al een hele stevige basis. Het is niet zo dat de bovenste taart door 2 piepschuim lagen heen zakt.
De taart zou ik met wat icing op de dummie plakken zodat ie niet gaat schuiven.
miekido,
Hoe wil je de taarten verdeeld hebben, naar mijn inzicht bedoel je echt dat de echte taart tussen de dummies in moet komen, of zie ik het verkeerd?
groetjes Nathalie
miekido,
Hoe wil je de taarten verdeeld hebben, naar mijn inzicht bedoel je echt dat de echte taart tussen de dummies in moet komen, of zie ik het verkeerd?
groetjes Nathalie
Dat zie je goed!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » stapel dummie-taart-dummie stutten?