Re: Verrassingstaart.....
Ha,ha.....ik zag het topic weer omhoog komen dus ik dacht: "ze is geboren!" snel even kijken.
Maar niets is minder waar!
Nou......dan maar weer even geduld hè!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Verrassingstaart.....
Ha,ha.....ik zag het topic weer omhoog komen dus ik dacht: "ze is geboren!" snel even kijken.
Maar niets is minder waar!
Nou......dan maar weer even geduld hè!!!
hahaha, ik zag ook nu het topic vast voor het eerst, maar een prachtige taart en ik ben heel benieuwd wanneer de kleine nu komt 
haha wat een lief jongetje. Hoe oud is die ? Wel grappig dat hij per ongeluk toch verklapte , terwijl hij eerst dan nog zo goed kan zeggen het is een verrassing.
Ben ook net als alle anderen benieuwd wat hij en zijn ouders van de taart vinden. ik vind hem in ieder geval errug lief geworden
.
Nou nog steeds geen baby geboren.....
Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld.
Loop iedere dag even langs hun huis om te kijken of ik al een ooievaar in de tuin zie.
haha wat een lief jongetje. Hoe oud is die ?
Het jongetje is 8 (als ik het goed heb onthouden) net als mijn dochter.
Wat een leuke taart en wat een grappig verhaal. Ik ga dit topic ook even in de gaten houden 
Hahhaa, ik bedenk me net dat ze niet persee een ooievaar in de tuin hoeven te zetten natuurlijk!
Ja dan kun je vaak langslopen he?
NOu ik ben wel heeeeel benieuwd!
Spannend!
Groetjes Knollie
Is dat kindje nou nog niet geboren? Potverdikkie, het wordt wel heel spannend zo! 
hihi grappig verhaal
ben benieuwd naar de afloop!
Nou nog steeds geen baby geboren.....
Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld.
Loop iedere dag even langs hun huis om te kijken of ik al een ooievaar in de tuin zie.
Nog even en je wordt opgepakt wegens 'stalking'

En en en??? is de kleine er al??? Wij zijn nieuwschierig 
pffff, je weet het wel spannend te maken zeg
maar allereerst:wat een geweldig verhaal zeg, zo lief en aandoenlijk. heerlijk die kinderen
maar een ontzettend lieve taart! zo fijntjes,maar niet 'tuttig'gewoon lief en vrolijk.
en nu maar afwachten, lang leve de vriezer 
Elke keer als ik de titel voorbij zie komen, denk ik: JA ze is er!!
Maar nee hoor.....
Pppff wachten duurd altijd lang!
Groetjes Knollie
Heerlijk verhaal en leuk taartje! Hoe maak je zo'n 'dunne' taart? Is ie dan maar met 1 laag gevuld?
Wat een leuk verhaal en een prachtige taart. Ik ben ook erg benieuwd wat hij er van vindt en hoe z'n moeder zal reageren. Zij zal toch op z'n minst verbaasd zijn wie er zo snel een taart in de juiste kleuren kan maken......

Haha geweldig dat zo'n jongetje in al zijn onschuld toch perongeluk zich zelf verspreekt!
Hopelijk kan je de taart gauw afgeven!
Ik had al een paar keer mee zitten lezen en was benieuwd of er al weer nieuws was, maar zo te zien dus niet.
Het is ook zo'n grappig verhaal, af en toe checken we weer even.
T'is maar te hopen dat je de plek in de vriezer niet al te hard nodig heb 
en..al geboren?
Geweldig verhaal.. ben benieuwd wanneer het komt.
Wat schattig en...spannend! Blijf even volgen voor de afloop!
Wat een mooie taart en het verhaal maakt hem zo mogelijk nog mooier! Wat een schatje is dat ventje zeg, die moet je houden als schoonzoon
.
Die moeder moest eens weten hoeveel (voor haar onbekende) mensen er op haar bevalling aan het wachten zijn.
Ik blijf ook volgen!!
Ik zit ook de hele topic af te lezen in de hoop dat er een kindje is..
Want ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig!
Mooi verhaal met een leuke taart!
Ik zoek deze topic ook regelmatig op om te kijken of het babytje al geboren is,maar die laat wel op zich wachten volgens mij hahahahaha.
Geweldige taart!!!
WOW geweldige taart, met een nog leuker verhaal!! maar......waar blijft die bijzondere baby!!!???
Pff, nog steeds geen baby / ooievaar gespot!?
Ben wel heel benieuwd naar moeders 1e reactie... meteen in de goede kleur! En zo snel ook
Ik volg ook!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Verrassingstaart.....