Pagina's Vorige 1 2 3 4 … 8 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Verrassingstaart.....
ben nou toch wel nieuwschierig wanneer die baby eens komt
leuk verhaal ook
leuk hoor!! en wat een verhaal
Hopelijk komt de baby snel, ik zou inderdaad moeder haar gezicht wel willen zien als zoonlief met de taart aankomt 
Supermooie taart. Eerder een kunstwerkje dan een taart....
en en.....is de baby er al?????
Super leuk verhaal!! De taart ziet er ook erg leuk uit.....slim van je om de taart in de vriezer te doen. Bij mij heeft het uiteindelijk nog 10 dagen geduurt. En toen moesten ze nog inleiden omdat het niet meer vanzelf op gang kwam..hahaha
Echt heeeel mooi; zowel de taart als het verhaal en de geste....
Gaat in mijn fotoalbum als dit ok is!
greetz
Wat een verhaal!!!Schattig hoor!!!! Lief toch!!!!! En wat een ontzettend lieve mooie taart!!!! Heel leuk gedaan!!! En nu maar afwachten......
wanneer is ze 'uitgeteld' eigenlijk?
over 2 maanden?

Geweldig he kinderren.
echt schitterend. Je taart vind ik ook erg schattig en heel erg mooi. 
Christa,
Heb nog geen ooievaar in de tuin zien staan.
Ben bang dat we nog even geduld moeten hebben.
Carien,
Ik geloof wel dat ze al bijna was uitgerekend. Volgens zoonlief mocht de baby in ieder geval al wel komen omdat ie al groot genoeg was.
Geduld hebben dan maar, want het lijkt erop dat de baby de mama een beetje gefopt
heeft.
Ik laat het in dit topic natuurlijk wel even weten zodra de kleine er is, en of ik de kleuren goed heb gegokt.
Super lief van je! & super leuke taart!

Supermooie taart en geweldig verhaal, heerlijk die kinderen. Zijn moeder zal wel heeeeeeel verbaasd zijn als zoonlief met zo'n schitterende taart aankomt!!
Wat een super leuke taart en ontzettend lief dat je hem voor dat jochie maakt. Ben benieuwd wat hij er van vind
hihi wat een leuk verhaal zeg en je taart is super mooi geworden!!! Ik blijf dit nog wel even volgen 
Echt zo schattig dat jochie. En een super mooie taart.
haha geweldig dit! Ook ik blijf het volgen, 't is ook zo'n mooie taart...
Ben benieuwd hoe zowel zoon als moeder hierop reageren. Mooie taart, maar zou zelf een dekentje of iets dergelijks over de baby doen. Ik houd niet zo van blote baby taarten. Maar de taart op zich is wel erg mooi.
haha, die kids flappen er toch ook altijd van alles uit, geweldig dat hij het toch verteld dat hij een zusje krijgt en het niet eens in de gaten heeft!
Je taart ziet er in ieder geval erg leuk uit!
Ik vind hem ook echt super leuk! Ben benieuwd of het dan ook echt een meisje wordt
Voor hetzelfde geld is het jongetje zo slim dat hij je gewoon gefopt heeft 
Heel leuke taart en ik ben inderdaad benieuwd of het ook echt een meisje is, nog geen baby alarm zeker ?
Mooi verhaal en wat een schatiige taart zeg zo'n kussen vol met bloemen en kleuren. Ik ben zelf geneigd om m'n baby taarten altijd erg eenvoudig te houden en in 1 kleur maar als ik dit zo zie, vind ik het wel heel vrolijk.
Ben zekers benieuwd hoe het afloopt!
Je hebt de moeder toch al wel zwanger gezien hè?! Ik bedoel dat zoonlief niet alleen maar graag een zusje wil.....

Ik zou ook wel de reactie van mama willen zien ! Nu maar hopen dat de kleine niet al te lang op zich laat wachten, mijn oudste was 3 weken te laat 
Mooie taart hoor!
Is de baby nog niet geboren? Dan is het inderdaad maar goed dat je hem in de diepvries hebt gelegd!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Verrassingstaart.....