1

Onderwerp: dan maar geen topsy turvy! maar hoe dan wel?? advies

oke oke, ik geef het op!! het is me deze keer nog niet gegunt dat mijn topsy van de grond komt..
Mijn bovenste kapsel kwam heel mooi uit de oven, máár ik was te snel met omdraaien waardoor ie gescheurt is... mijn onderste is super mooi strak al had ik hem wel wat hoger gewild.
Maar nu heb ik vanmiddag allemaal cakelollies gemaakt en gedraaid met m'n dochter. Nu dacht ik daar wat mee te gaan doen, en deze op een of andere manier in of op de taart te maken. misschien in een cupcake of iets dergelijks?
Ik wil hem namelijk niet direct in mijn taart steken.
Ik zat ook te denken aan een stuk taart eruit te snijden en deze erbovenop te zetten. wel weer dicht gemaakt met fondant. dat ik ze daar in steek. Help me even, met andere ideeen?

2

Re: dan maar geen topsy turvy! maar hoe dan wel?? advies

Sorry hoor maar ik begrijp er geen snars van wil je nou lollies in je taart steken? Of wil je een stapeltaart maken of wil je een topsy turvy maken

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3 Laatst bewerkt door Carien (04-08-2011 22:23)

tsja, ik had het ook 3x gelezen en dacht dat het aan mij lag :think:

Ik dacht, het begon als topsy, die mislukte, dus werden het cakelollies. Tot zover snap ik het, maar dan... :think:  De lollies in de taart, oh nee, in cc's op de taart......?

Ik wil hem namelijk niet direct in mijn taart steken.   :think: Wie is hem?

En die 1-na laatste zin, echt hoor, geen chocola van te maken :nooo
:o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

oke oke, nu langzaam....
ben de hele dag al bezig met taart en kan geen taart meer zien....
:P  dus vandaar de warrigheid denk ik.
ik wilde allereerst een topsy maken, blijkbaar mislukte dat doordat ik te ongeduldig was.. :grr:
toen ben ik de hele dag bezig geweest met mijn dochter om de cake lollies te maken.
de onderste laag van de topsy was al gemaakt en deze heb ik wel bekleed, dus dat wordt een enkele taart, maar ik moet die lollies ook ergens "kwijt" dus dacht ik hoe breng ik de lollies en de taart samen. dus misschien als deze?? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=42764 misschien dat ik dat losse stuk taart ervoor kan gebruiken?
want ik had er nog niet over nagedacht hoe ik dan de lollies neer ga zetten, of misschien gewoon op een bord erbij.... kan natuurlijk ook. Maar misschien zijn er andere ideeen.  ;)

5

Ik zou de cakepops niet direct in mijntaart steken. En ik persoonlijk denk niet dat het mooi word als je onderste taart kapot gaat maken. Vooral omdat die al de topsyvorm heeft. Dan kan je beter die maar zo mooi mogelijk decoreren en je cakepops in een stuk piepschuim met een leuk papiertje erover steken en die er naast zetten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

6

oh ja das ook een idee.. leek mij ook geen goed plqn hoor, maar had geen ideeen meer na zo.n lange dag