Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn eerste echte showtaart
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw. Heb me wel netjes voorgesteld in de daarvoor bestemde ruimte (voor mensen die meer willen weten
)
Ik heb al 1 proeftaartje gemaakt. Maar deze was heel simpel en niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Toen ben ik meer spullen aan gaan schaffen en heeeeeel veel gaan lezen. Vooral hier
Nu heb ik gister mijn eerste taart gemaakt want mijn zus was vandaag jarig. Ik wilde me nog niet wagen aan stapels, of moeilijke boetseersels. Tekst vond ik ook wat te gewaagd, aangezien ik de uitdrukkers die ik heb niet heel mooi vind en zelf letters spuiten of uitsnijden niet aan mij besteed is. Laat ik er verder maar niet teveel over zeggen, jullie zijn ervaringsdeskundigen!!
Ow ja... Feedback is zeer welkom! Ik wil graag leren. De foto's zijn nog niet perfect omdat ik nog geen goeie achtergrond heb. Verder heb ik m op het draaiplateau laten staan omdat ik de parelrand er al op had gedaan en me toen besefte dat ik hem op die manier niet meer kan overzetten op een schaal... hmmm. Mijn zus heeft hem dus ook op het draaiplateau gekregen, hihi. Ach ja... al het begin is moeilijk. 

Nou hopelijk is het gelukt!! Bedankt voor het kijken!

Voor alle lieve berichtjes! En de tips zijn duidelijk. Dunner uitrollen, en een klein beetje dooroefenen met de roosjes. Check!! Daar kan ik zeker wat mee.