Onderwerp: Engeltjes

Ik wilde heel graag mijn nieuwe mold uitproberen dus ik ben aan de slag gegaan met een 15cm taartje. Zoals jullie kunnen zien is de mold te groot voor het taartje  :lol: , maar ik vind het uiteindelijk wel een schatje geworden en ben erg blij me mijn mold   :Y

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8DUCMOB4-D.jpg

Bedankt voor het kijken.

groetjes Linda

2

Re: Engeltjes

Mooi!!

erg mooie foto ook :Y

3

super mooi! :Y

4

Heel mooi zowel je foto als je taart(je) :thumb:  :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

mooi taartje!

6

heel mooie taart en erg leuke foto....... :thumb:

Bedankt voor jullie leuke reacties  :thumb:

8

Ik vind het een mooi taartje geworden (en een hele mooie foto!), maar ik vind de mold niet te groot hoor.

Ik denk als je de engeltjes op het midden van de zijkant had gezet (in plaats van hoog tegen de rand aan) deze niet te groot hadden "geleken"....

Maar nogmaals: ik vind het een leuk taartje!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

Annelies schreef:

Ik vind het een mooi taartje geworden (en een hele mooie foto!), maar ik vind de mold niet te groot hoor.

Ik denk als je de engeltjes op het midden van de zijkant had gezet (in plaats van hoog tegen de rand aan) deze niet te groot hadden "geleken"....

Maar nogmaals: ik vind het een leuk taartje!

Bedankt Annelies  :thumb: Een berichtje van jou zie ik als een groot compliment!!

Het is idd de combinatie van beide molds (friligee border en engeltjes) wat 'm wat aan de drukke kant maakt. Het was een leuk uitprobeer taartje  :Y. Toevallig is de leidster van het KDV van mijn dochter vandaag jarig dus mijn dochter heeft vandaag vol trots een taartje van mama gegeven....zo leuk  :Y