1

Onderwerp: te moeilijk?

Deze afbeelding wilde mijn dochtertje (die verzot is op mandala's kleuren) op de welkom thuis taart voor ons achternichtje.
http://www.funnycoloring.com/img/mandala-summer-b1232.jpg

Het wordt dan een puzzel van oranje, geel en rood op een lichtblauwe achtergrond.

Is de afbeelding te moeilijk (hij lijkt makkelijk, maar ik heb er totaal geen ervaring mee)?
En zouden jullie lichtblauw nemen als achtergrond (wat mijn dochtertje zei: de zon hangt toch in de lucht en die is toch blauw?) of een andere kleur?

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

2 Laatst bewerkt door Sandra-lala (02-08-2011 15:41)

Re: te moeilijk?

Leuk idee van je dochtertje, mooie kleurkeuze!
De zon gaat stralen als haar nichtje terugkomt.....hoe mooi kan het zijn.

Het is goed te doen als je geen ervaring hebt.

Een tip: maak het jezelf niet lastiger dan nodig......je hoeft geen uren te duwen of pielen omdat de zonnenstralen niet precies het zelfde 'bochtje' of puntje hebben als het origineel want dat origineel ligt straks toch niet naast de taart.....
Eventueel een klein stukje fondant/marsepein onder de wangetjes zodat die wat bol komen te staan.

Succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3 Laatst bewerkt door Cinneke (02-08-2011 15:49)

Nou ik wilde 1 origineel houden en de andere knippen en op de fondant leggen en uitsnijden :think:  Dan kun je de goede vorm "pielen". Zonder daarna nog uren te duwen, snijden etc...
Of doe ik dan te ingewikkeld?

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

4

denk dat het zo moet kunnen :Y 
Evt papier met crisco insmeren, blijft het niet aan de fondant plakken;  :think: weet eigenlijk niet of dat gebeurt bij fondant, bij marsepein komt dat nog wel eens voor

Leuke keuze van je dochter :Y mooie mandala ook :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5