Hahaha, wat een grappige reacties allemaal! En lief!
Onwijs bedankt hoor! Wat grappig dat de dramaqueen nog best goed in de smaak valt! Ik vond hem wel heftig, maar als je er eenmaal aan went.... Dan is het ook wel weer grappig! Omdat de bruidstaart een 3laagse wordt, was het achterliggende idee om de bovenste en onderste laag kaal te laten, met alleen orchideen, en de middelste a la dramaqueen... Enneh, heb nog steeds genoeg parels over, dus wie weet voor drama-creaties ik er nog meer mee verzin!
@ Willemz, goed idee! Dat ga ik eens proberen! Misschien dat het helpt, want vond deze nog best dun... Ik heb kant en klare gebruikt van Funcakes.... OF.... Gut.... schiet me net iets te binnen.... Ik had er een drup roze ingedaan, en toen werd het echt KNAL roze! Je moet kennelijk met beleid enzo, en das niet zo mijn sterkste kant, hahaha! En omdat ik niet zoveel van dat spul had, heb ik het weer 'ontkleurd' door (vrij veel) superwhite toe te voegen van Wilton. Misschien is dat wel niet zo goed voor dat spul?
Enneh, super dat je dat topic voor me opgezocht hebt!! Lief! Die ga ik eens even helemaal doorspitten!
Want dit gevecht is nog niet gestreden, dat begrijp je...
@ Smaaktaart: ik heb de FF overgoten met een lepeltje, en dan met een lepeltje de fondant een beetje begeleiden langs de zijkant. Geeft wel een boel zooi hoor! Maar dompelen lukte me niet erg, dan viel de hele boel uit elkaar...
@ coconuts: bedankt voor je tips! Die neem ik mee in de tweede ronde van het gevecht Fondant Fancies versus ikke...
@ maeikelouise: het zijn 10cm taartjes, en strak krijgen.... Hmmm.... Eeen beetje vloeken en tieren wil bij mij nog weleens helpen!
Ik vind het een rotmaat eerlijk gezegd... Dik afsmeren met 1:1 bc en dan gladstrijken met een geodriehoek, zo doe ik het...