1

Onderwerp: Dit ben ik: Kaatjuh

Hey,

Ik ben Karin, bijna 30  :s   hihi en woon in Deventer sinds een jaar of 6. Ik kom oorspronkelijk uit de Noordoostpolder uit Ens, een echt poldergirl  ;)
Ben voor werk en de liefde uit de polder naar Deventer gekomen.
Wat een heerlijke stad om te wonen, nooit spijt gehad.
Ik woon samen met mijn lieve vriend en mijn 2 oude kattendames.
Sinds kort zijn we verhuisd en hebben we nu een heerlijk ruime keuken. Daarom heb ik nu eindelijk het taarten en cupcakesbakken kunnen oppakken. Ik ben net begonnen en nog in de experimenterende fase qua beste recepten en vullingen maar het idee is over een paar maanden cupcakes en taarten op bestelling te gaan maken. Ik hoop een hoop te kunnen leren van jullie. Tot spreeks op het forum! Toedels!

2

Re: Dit ben ik: Kaatjuh

Welkom! Heb je deze al ontdekt? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=158277

3

Hey Mirche,

Bedankt voor de link. Ik had de bijeenkomsten al wel gezien, maar de winkel van Soesa nog niet. Woon er praktisch om de hoek, dus dat is echt super!

4

welkom en veel bak plezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

kaatjuh schreef:

Hey Mirche,

Bedankt voor de link. Ik had de bijeenkomsten al wel gezien, maar de winkel van Soesa nog niet. Woon er praktisch om de hoek, dus dat is echt super!

Zij opent het pas medio augustus.

6

ja ik weet het, heb even haar site bekeken. Daar staat 6 augustus als datum voor de opening.

7

Welkom!