1

Onderwerp: Wat nodig???

Goedenavond dames,

Ik ga binnenkort een curses doen maar nu wil ik graag weten wat ik
echt moet hebben om mee te beginnen.
Dus kom maar op met die lijstjes.
(oh en niet te moeilijke benamingen gebruiken want zo ver ben ik nog niet :P)

2

Re: Wat nodig???

Als je kunt aangeven welke cursus je gaat doen, dan kunnen wij jou vast wel helpen!
(B.v. Basis taart decoreren, boetseren....of iets anders?)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

http://www.deleukstetaarten.nl/faq/64/W … de+taart?/

Je zou ook de zoekfunctie kunnen gebruiken..........met de woorden beginner and materialen en dan de rubriek taartdecoratie algemeen aanvinken...........kom je best veel antwoorden tegen  :Y

4

ohh sorry  :o  ga een basiscurses doen heb nog helemaal geen ervaring maar als ik op de webshop kijk weet ik wel wat dingen maar van de rest wordt ik gewoon duizelig zoveel keuze is er.

5

Ik zou wachten op de cursus :Y Tijdens de cursus krijg je ongetwijfeld tips wat musthaves zijn en wat iets voor 'later' is.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik weet niet waar je de cursus gaat volgen, maar bij sommigen heb je ook de gelegenheid om met korting wat spullen te kopen. Niet teveel meenemen dan he  ;)

7

oke dan moet ik dus nog even geduld hebben  ;)  :(  ik weet nog niet bij wie ik de curses doe met met iemand anders kiezen (verjaardagskado) en ben nu net aan het mailen geweest.

8

AmvTristan schreef:

ohh sorry  :o  ga een basiscurses doen heb nog helemaal geen ervaring maar als ik op de webshop kijk weet ik wel wat dingen maar van de rest wordt ik gewoon duizelig zoveel keuze is er.

Geen sorry zeggen hoor...........in de webshop wordt je idd duizelig........zoals je in de faq kan lezen kun je met weinig spullen ook al een mooie taart maken.......

Verder kun je bij Ikea, Action en bijv de hema voor weinig leuke uitstekers en bakvormen kopen........

Het is maar net wat je wil............kijk anders eens bij bijv de how-to van keetie, ook te zien op keetie.com, voor een duidelijke beschrijving over hoe en wat voor een eenvoudige taart.

Succes met shoppen  ;) en het vinden van een leuke workshop om te gaan starten  :thumb: