1

Onderwerp: Dan stel ik me ook maar even voor...

Ik ben Monique en ik ben 21 jaar. Ik studeer Advanced Technology aan de Universiteit Twente en woon dan ook in Enschede. Naast taarten versieren en studeren, speel ik klarinet en zit ik op jazzdance.

Eigenlijk ben ik langzaam maar zeker het taarten-versier wereldje ingerold. Ik vond het altijd al erg leuk om te bakken bij mijn ouders. Toen ik naar Enschede verhuisde heb ik de eerste twee jaar in een zestienpersoons studentenflat gewoond met een nogal onvoorspelbare gasoven, dus daar heb ik eigenlijk maar weinig gebakken. Nu ben ik gaan samenwonen met mijn vriend en hebben we een mooie nieuwe elektrische oven gekocht, dus ik kan lekker losgaan! We hebben alleen wel een kleine keuken, dus dat is soms wel lastig...

Ik heb tot dusver vooral cupcakes versierd, maar ik durf ze hier niet zo goed te posten, omdat het nogal in het niet valt bij de rest op het forum  :o Ook heb je voor het uitrollen van fondant/marsepein voor taarten veel ruimte nodig (wat we niet echt hebben in de keuken), lukt het mij nog niet om het mooi om de taart heen te leggen zonder dat je vouwtjes ziet en is alles stiekem behoorlijk prijzig voor een studentenbudget   ;)

Ik ben maar eens lid geworden van het forum omdat ik zo geïnspireerd raakte van alle mooie plaatjes die ik voorbij zag komen, dat ik graag ook af en toe die mensen een compliment wilde geven! En hopelijk durf ik ooit nog eens mijn eigen creaties te posten... ;)

Groetjes, Monique

2

Re: Dan stel ik me ook maar even voor...

Welkom! En cupcakes graag showen hoor, kunnen we weer inspiratie van op doen!
We hebben een ruime keuken (ruim 40 m2) maar ik werk alleen maar aan de eettafel waar ik dan de helft van mag gebruiken (1m2 dus maar...  :( ) omdat mijn kinderen de andere helft in beslag nemen! Dus laat je niet tegenhouden door ruimtegebrek, ruim je tafel een beetje leeg en dan kun je je helemaal uitleven! Veel plezier op het forum!

3

Welkom en veel bak/decoreer plezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Hey Monique,

Welkom, de cupcakes gewoon posten hoor kunnen wij wat van leren en bij een goede feedback jij ook!!
Heel veel plezier met bakken!!

Groetjes Melanie

5

Welkom!