Onderwerp: Voorstellen
Ik kom al enige tijd regelmatig op deze site spieken om inspiratie op te doen, recepten op te zoeken, de tabellen te raadplegen...
Hoogste tijd om me dan ook maar eens te registreren, dus dat heb ik bij deze gedaan!
Ik ben Madelon, 31 jaar en ik woon in het Zuid-Limburgse Beek.
Ik ben moeder van 2 dochters, de oudste is 3 en de jongste 1. Zoals bij zovelen, zijn zij de reden waarom ik toch maar eens met het decoreren van taarten begonnen ben. Bakken heb ik altijd al leuk gevonden (dit in tegenstelling tot koken, waar ik een hekel aan heb... Gelukkig heb ik een man die graag kookt! ), dus dat was het probleem niet. Ik deed het alleen niet zo vaak, met name door gebrek aan ruimte in onze toen nog veel te kleine keuken. Inmiddels zijn we verhuisd, wonen we veel dichter bij familie, heb ik een fatsoenlijke keuken en ben dus 2 dochters rijker (al heeft de oudste tot op heden nog weinig op met gebak en is de jongste er nog net wat jong voor... dus vooralsnog krijg ik bij hen nog weinig taart gesleten )
Voor de verjaardag van m'n dochter wilde ik echter toch eens verder gaan dan de standaard cakes en taarten, dus ben op zoek gegaan naar informatie over het versieren van taarten. Die heb ik hier dus gevonden!
Zo, ik ga er voor nu meteen een eind aan maken. Mijn halve werkdag zit er bijna op en dan ga ik gelijk door naar de bakwinkel bij mij in het dorp, om de laatste benodigdheden te halen voor een nieuwe taart. Manlief en ik zijn komende donderdag 12,5 jaar bij elkaar en er zijn veel mensen in de buurt de komende week (er komen wat logees), dus reden genoeg om een nieuwe taart te maken. Ga m'n allereerste pogingen doen om met Royal Icing te werken, dus wish me luck!