Onderwerp: Vernieuwde site
Na een lange taartstop ben ik weer online en heb ik opnieuw een site in elkaar gezet.
Hoe komt de site over? En hoe komt hij uit op andere pc's.
Tips, kritiek zijn welkom.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Vernieuwde site
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na een lange taartstop ben ik weer online en heb ik opnieuw een site in elkaar gezet.
Hoe komt de site over? En hoe komt hij uit op andere pc's.
Tips, kritiek zijn welkom.
Mooie site hoor, heb je dat helemaal zelf gedaan? Knap! (of valt het wel mee?) Ziet er super uit in ieder geval!
Leuke site
Duidelijk en niet TE veel info.
Ik vind het ook een leuke site! Werkt prima, niet te druk qua lay-out en benodigde info staat er duidelijk op. Goed gedaan!
Kleine puntjes die me opvielen, bij het kopje 'smaken' (wat je misschien ook vullingen zou kunnen noemen) is:
- je gebruikt zowel streepjes als sterretjes als bullets, ik zou voor een van beide kiezen
- wel/niet een spatie tussen sterretje/streepje en de naam van de vulling
- soms punten achter de vulling, soms niet
- soms wel en soms geen hoofdletters
Ik vind het persoonlijk mooier als het allemaal hetzelfde is. (Maar ik ben dan ook wel heel erg van de details, hihi..)
Ooh ja, er staat nu zitserse room, de W mist en aarbeien, de D mist, ff aanpassen..
Mooie site hoor, heb je dat helemaal zelf gedaan? Knap! (of valt het wel mee?) Ziet er super uit in ieder geval!
Dank je wel Het is even knutselen. Maar het programma doet het meeste werk.
Ik vind het ook een leuke site! Werkt prima, niet te druk qua lay-out en benodigde info staat er duidelijk op. Goed gedaan!
Kleine puntjes die me opvielen, bij het kopje 'smaken' (wat je misschien ook vullingen zou kunnen noemen) is:
- je gebruikt zowel streepjes als sterretjes als bullets, ik zou voor een van beide kiezen
- wel/niet een spatie tussen sterretje/streepje en de naam van de vulling
- soms punten achter de vulling, soms niet
- soms wel en soms geen hoofdlettersIk vind het persoonlijk mooier als het allemaal hetzelfde is. (Maar ik ben dan ook wel heel erg van de details, hihi..)
Ooh ja, er staat nu zitserse room, de W mist en aarbeien, de D mist, ff aanpassen..
Dank je wel
Volgens mij heb ik het meeste nu aangepast.
Wat een mooie site. Hij opent ook mooi op een i-pad. Ook je taarten en cupcakes zien er erg mooi uit. Het is alleen jammer dat je foto's zo donker zijn. Als je een egale en lichtere achtergrond neemt komen je taarten veel mooier uit. En passen ze mooier op je vrolijke site. Ben trouwens helemaal fan van het poppetje op je homepage wat een snoepje.
Wat een mooie site. Hij opent ook mooi op een i-pad. Ook je taarten en cupcakes zien er erg mooi uit. Het is alleen jammer dat je foto's zo donker zijn. Als je een egale en lichtere achtergrond neemt komen je taarten veel mooier uit. En passen ze mooier op je vrolijke site. Ben trouwens helemaal fan van het poppetje op je homepage wat een snoepje.
Dank je wel. Ja, de belichting is erg slecht op mijn foto's. Ik ga nog wat achtergronden proberen. (en sparen voor een fotostudio )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Vernieuwde site