476

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

hoi zou je hem dan ook nog naar mij kunnen mailen...alvast bedankt groetjes biank :)

477

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Wie kan me helpen?

Volgende week wil ik voor mijn verjaardag eens andere lagen dan de veilige lagen jam en botercreme die ik vaak gebruik.

Nu lijkt de bastognecreme me wel lekker, maar waarmee kan ik die combineren? Zou dan het liefst iets van een fruit vulling willen.

478

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Ik heb de bastognecreme wel eens gecombineerd met mandarijnenbotercreme (patidess), dit omdat we vroeger vaak mandarijnenwarktaart maakten et bastognekoekvulling. Ik vond de combi erg geslaagd.

479

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Helemaal top zo een topic

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

mookje schreef:

Ha dat vermoedde ik al! Ik zit nu op mijn werk maar zal ergens in de komende paar dagen mijn best doen om de lijst hier neer te zetten. Als het niet lukt dan mail ik 'm naar de geïnteresseerden.


Zou je hem ook naar mij willen mailen.Lijkt me inderdaad superhandig.

Alvast bedankt.

481

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Hallo allemaal....

Ik ben ook bezig met taartjes maken,
Vraagje

Wat is een betere combinatie

Laagje banketbakkersroom met een laagje chocolade
of
laagje botercreme met een laagje chocolade

ik hoor graag jullie menig

482

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Botercreme met chocola lijkt mij lekkerder maar dat is persoonlijk natuurlijk. Succes!

483

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Hallo allemaal!

Ik las net dat er ook een vulling is met botercreme+milka biscuit en bebogeen..
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zo ja, gebruik je dan zo'n hele grote reep of een aantal gram daarvan?
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

Taste life... It's delicious<3.

484

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Heb van het weekend een taart gemaakt met een laagje slagroom met stukjes toblerone en een laagje slagroom met (diepvries) frambozen. Super lekker!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

485

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Ik zou hem ook graag via de mailen. Zou dat kunnen ?
Alvas heeel erg bedankt!

486

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

mookje schreef:

Ik heb trouwens een tijdje terug alle combi's in een excel bestandje gezet, zodat ik het op alfabet kan sorteren. Superhandig, zo vind je veel sneller een combi als je 1 vulling al hebt bedacht!

Iemand interesse? Dan kijk ik of ik het hier kan plaatsen. De meest recente staan er trouwens nog niet bij maar het lijstje is al aardig lang.

hay!

heb je deze lijst nog steeds? dan zou ik er heel graag gebruik van willen maken via de mail! alvast bedankt! :)

487

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Hay allemaal!

ik ben nog niet zo lang aan t bakken geslagen, maar ik wil binnenkort een taart maken met werthersvulling en nu vroeg ik me af zou het lekker zijn om de taart af te smeren met baileys botercreme en dan bekleden met marsepein??

488

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Lonnie84 schreef:
mookje schreef:

Ik heb trouwens een tijdje terug alle combi's in een excel bestandje gezet, zodat ik het op alfabet kan sorteren. Superhandig, zo vind je veel sneller een combi als je 1 vulling al hebt bedacht!

Iemand interesse? Dan kijk ik of ik het hier kan plaatsen. De meest recente staan er trouwens nog niet bij maar het lijstje is al aardig lang.

hay!

heb je deze lijst nog steeds? dan zou ik er heel graag gebruik van willen maken via de mail! alvast bedankt! :)

Sluit ik me ook heel graag aan ;-)

489

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Lonnie84 schreef:
mookje schreef:

Ik heb trouwens een tijdje terug alle combi's in een excel bestandje gezet, zodat ik het op alfabet kan sorteren. Superhandig, zo vind je veel sneller een combi als je 1 vulling al hebt bedacht!

Iemand interesse? Dan kijk ik of ik het hier kan plaatsen. De meest recente staan er trouwens nog niet bij maar het lijstje is al aardig lang.

hay!

heb je deze lijst nog steeds? dan zou ik er heel graag gebruik van willen maken via de mail! alvast bedankt! :)

Ik zou hem ook graag via de mail ontvangen als je hem nog hebt.

490

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

De lijst zou ik ook wel graag in mijn mailbox willen :D :D

491

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Ik kan m niet via hier naar jullie mailen, maar wie mij een berichtje stuurt, krijgt de lijst dan vanzelf!

Groetjes, Monica

492

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Hallo iedereen,

sinds vorig jaar ben ik aan t bakken, cupcakes en taarten... t is wel verslavend en heel lekker....maar ik heb genoeg "proevers".
ga deze week voor t eerst een taart maken van biscuitmix....spannend. zijn er nog tips?
ik denk dat ik de vulling voor de eerste keer maar makkelijk houd met slagroom en aarbeienjam...

groetjes,
A-M

493

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

autisme schreef:

Hallo iedereen,

sinds vorig jaar ben ik aan t bakken, cupcakes en taarten... t is wel verslavend en heel lekker....maar ik heb genoeg "proevers".
ga deze week voor t eerst een taart maken van biscuitmix....spannend. zijn er nog tips?
ik denk dat ik de vulling voor de eerste keer maar makkelijk houd met slagroom en aarbeienjam...

groetjes,
A-M

Bij ons valt de aardbeienkwarktaartpudding van Mona in één laag en de andere laag botercreme vanillesmaak of slagroom (eventueel met verse aardbeien) altijd erg in de smaak.

494

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

leontine75 schreef:
Lonnie84 schreef:
mookje schreef:

Ik heb trouwens een tijdje terug alle combi's in een excel bestandje gezet, zodat ik het op alfabet kan sorteren. Superhandig, zo vind je veel sneller een combi als je 1 vulling al hebt bedacht!

Iemand interesse? Dan kijk ik of ik het hier kan plaatsen. De meest recente staan er trouwens nog niet bij maar het lijstje is al aardig lang.

hay!

heb je deze lijst nog steeds? dan zou ik er heel graag gebruik van willen maken via de mail! alvast bedankt! :)

Ik zou hem ook graag via de mail ontvangen als je hem nog hebt.

Ik sluit me er bij aan, zou het ook wel graag op mijn mail willen.

495

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Ik kan het bestand niet mailen, maar als je mij mailt dan kan ik wél terugmailen!

Groetjes, Monica

496

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

en de lijst is weer helemaal bij! :9

497

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Chocolademousse / advocaatmousse.

Ben zelf niet gek op advocaat maar omdat je t met slagroom maakt is die scherpe smaak eraf. Heerlijk.
Hij stond niet bij de lijst * in te vriezen vullingen* maar heb wel wat in de vriezer gedaan. Zal laten weten hoe hij smaakt na t invriezen, dan kan hij wel/niet op de lijst  :)

498

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

lindaatje_41 schreef:
leontine75 schreef:
Lonnie84 schreef:

hay!

heb je deze lijst nog steeds? dan zou ik er heel graag gebruik van willen maken via de mail! alvast bedankt! :)

Ik zou hem ook graag via de mail ontvangen als je hem nog hebt.

Ik sluit me er bij aan, zou het ook wel graag op mijn mail willen.

ik ook graag als het kan.

499

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

lieke-webbie schreef:
lindaatje_41 schreef:
leontine75 schreef:

Ik zou hem ook graag via de mail ontvangen als je hem nog hebt.

Ik sluit me er bij aan, zou het ook wel graag op mijn mail willen.

ik ook graag als het kan.

ik zou hem ook graag via de mail ontvangen

500

Re: Verschillende laagjes vulling in 1 taart...

Voor wie 'm nog niet heeft: stuur mij een berichtje dan kan ik het bestand mailen.

Groetjes, Monica