1 Laatst bewerkt door Mignon72 (12-02-2014 21:54)

Onderwerp: ons kent ons

Zoals jullie zien heb ik me inmiddels ook eens aangemeld.
Ik loop al een jaar op deze site mee te rennen door alle berichten heen. En nu dacht ik het wordt tijd dat ik me toch maar eens inschrijf.
Dan zien ze ook wie de bezoekers zijn van de site, die stiekum alle leuke dingen er tussen uit pikken haha.

Maar goed mijn naam is Mignon. Ik ben geboren in 1972. Ik woon in Brabant.
Het bourgondische ooh zo gezellige Brabant, en daar hoort natuurlijk thee/koffie en wat lekker bij.
Dus het taartenbakvirus heeft me gepakt  :Y
Ik heb sinds 2009 een dochtertje en tja wat is dan mama's wens nog meer. Ik ben al creatief met zoveel dingen maar daar gaat alles zo snel van vol staan. En met dit is het voordeel je kunt je creativiteit kwijt maar je huis raakt er niet al te vol van.

Dus  voor haar eerste verjaardag had ik een workshop gedaan en die mocht ik wel zeggen als zeer geslaagd.

Dus het afgelopen jaar heb ik al wel vaker een taart gemaakt. En afgelopen jaar heb ik zelf een taart voor haar gemaakt.

Ik vind het juist zo leuk omdat je er allerlei vullingen in kunt doen en  er zo veel mee kunt proberen dus we blijven mooi de berichten hier volgen, maar nu van dichtbij.

Ik hoop hier een hele leuke tijd te mogen hebben samen met jullie.

wie weet tot mails. :thumb:

groetjes, Mignon

Er is altijd wel een reden voor TAART !!!

2

Re: ons kent ons

Wat een leuke geschiedenis! Welkom op het registratie gedeelte zou ik zeggen dan, enne wel posten straks hoor al die beauties!! ;)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

Hallo Mignon,

Van harte welkom op dit gezellige forum, maar dat had je al gemerkt.
Laat je wel je taarten zien? want wij zijn ook benieuwd naar jouw creaties.

groetjes, anne-mieke

4

welkom en veel plezier hier op het forum :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Welkom!