1

Onderwerp: Wie helpt mij aan taartdozen?

Ik heb al verschillende topics gelezen over taartdozen. Ik heb geen pas van de sligro of de makro dus kan deze niet kopen. Bij de Hema is ook geen optie want het gaat om dozen die ik nodig heb voor bestellingen. Welk formaat kan ik het beste gebruiken voor taarten van 25cm?
Wie kan mij helpen?

Re: Wie helpt mij aan taartdozen?

Hoi,

30x30x8 cm , als je taart niet zo hoog is.
Waar woon je?

3

Idd 30x30 dozen, bij de webshop of bij taart en decoratie

Oké dankjewel! Bedankt voor je mail Saskia, helaas woon ik in Soesterberg, wel een eindje weg dus!
Misschien dat ik een pas kan lenen van iemand. Is het bij de Sligro of bij de Makro dat ze dozen verkopen?

5 Laatst bewerkt door @ppeltje (21-07-2011 19:58)

Waarom bestel je ze niet gewoon in de webshop?
Heel gemakkelijk, wordt gewoon thuisbezorgd en bovendien, niet onbelangrijk, je kunt de juiste maat voor je taarten bestellen.  ;)
Veel meer keus ook dan bij de Makro of de Sligro, waar je er meestal gelijk 50 moet kopen.

Dat is toch een TAART waard!

6

of gewoon bij de bakker en dan tegen betaling
kosten 1,00 en de vlaaiplaten 0,05
groetjes en succes :)

7

ik haal ze bij paardekooper.
gaan per 100, kosten dan ca. 40 euro.

wel stukken goedkoper dan in de shops, maar moet je natuurlijk wel opslag voor hebben.

Wij zijn toch allemaal taartdozen...  O-)

Verder bestel ik ze altijd in de shop, wel aan de prijs, maar ik heb geen ruimte om er veel op te slaan en probeer ze zo mogelijk ook netjes te houden en te hergebruiken.

Succes met de zoektocht!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)