Onderwerp: Miezemuis uit Groningen
Hey allemaal!
Wat leuk om me hier na ruim 2 jaar (af en toe, maar soms erg intensief) meelezen voor te stellen! Ik heb toch maar besloten ook actief te worden op het forum, omdat ik het zo leuk vind dat iedereen, ook beginners zoals ik, gelijk wordt behandeld.
Ik ben Michelle, 20 jaar, studente en woonachtig in Groningen. Ik heb geen werk, word wel 'gesponsord' door mijn ouders (slecht he?), en heb af en toe wat geld over om leuke dingen van te kopen.
Vaak gaat dit geld naar boeken, aangezien ik een echte boekenwurm ben (studeer onder andere Literatuurwetenschap), maar vanaf nu wil ik weer bezig met cakejes en taarten!
Het bakken heb ik van mijn moeder en oma: altijd stond er toen ik klein was wel iets van vers gebak op tafel, van wafels tot notentaartjes, tot... noem het op! Wel handig ook, aangezien ik allergisch ben voor suiker en het, tot voor kort, bijna niet mogelijk was iets lekkers te vinden in de winkels. Ik bak dan ook met rietsuiker, waar ik wel tegen kan.
Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan en te bakken, maar ook gewoon te koken. Ik heb een jaar lang bijna niks gebakken, maar ga nu weer met goede moed beginnen...
Bedankt in ieder geval alvast voor de afgelopen 2 jaar, ik heb veel gehad aan jullie recepten en ik heb me verwonderd over al die prachtige creaties die er uit jullie handen komen!
Groetjes!!
Michelle