1

Onderwerp: Kleurstof, waar te bestellen zonder (al te veel) verzendkosten?

Hallo,

Hierbij even een vraagje. Eind volgende week ga ik weer mee als leiding (voor het 6e jaar alweer) met een kamp voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen. Nu is dit jaar het thema griezelen en willen we op het gebied van eten een aantal producten een 'griezelige' kleur geven d.m.v. kleurstof.
Aangezien we niet heel erg veel te besteden hebben, is mijn vraag of iemand mij kan vertellen waar ik het voordeligst kleurstof kan bestellen (meestal maken de verzendkosten het namelijk erg duur). Het zou namelijk maar om iets van 3 potjes/flesjes gaan...
Hopelijk kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

2

Re: Kleurstof, waar te bestellen zonder (al te veel) verzendkosten?

Als je meld waar je vandaan komt dan kan iemand je misschien helpen aan het adres van een winkel in de buurt, dan heb je geen last van de verzendkosten?

Say YES with joy. Say NO without fear.

3

Of dan is er iemand die nog iets voor je heeft staan?

4

Karin09 schreef:

Of dan is er iemand die nog iets voor je heeft staan?

Dat kan natuurlijk ook :)

Say YES with joy. Say NO without fear.

5

Of langs een toko voor kleurstof. :)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

6

De makro?

7

Ik kom uit de buurt van Gulpen (Zuid-Limburg) tussen Heerlen en Maastricht in...
Probleem is dat ik niet echt meer de tijd heb om voor volgende week te gaan shoppen, aangezien ik nog moet werken en nog wat dingen moet voorbereiden voor het kamp. Daarom zou bestellen idealer zijn...
Maar alvast bedankt voor jullie reacties :)

8

de flesjes gaan toch door de brievenbus dus is het verzenden niet zo duur....

N-Joy Cakes

9

Saffraan, norit, cacaopoeder, bessensap?

Misschien zit er een pippoos bij je in de buurt? In heerlen zit the cakehouse (infotaartje.nl gevonden) En uitgebreid shoppen hoeft echt niet hoor  :cool:

Succes met het kamp en de voorbereidingen!

10

En je zou een oproepje kunnen plaatsen in V&A voor iemand in de buurt die mss wat voor je op voorraad heeft?

11

snapplepie schreef:

Ik kom uit de buurt van Gulpen (Zuid-Limburg) tussen Heerlen en Maastricht in...
Probleem is dat ik niet echt meer de tijd heb om voor volgende week te gaan shoppen, aangezien ik nog moet werken en nog wat dingen moet voorbereiden voor het kamp. Daarom zou bestellen idealer zijn...
Maar alvast bedankt voor jullie reacties :)

Wat heb je nodig qua kleur?
Ik woon in brunssum, heb genoeg kleurstof hier staan...

12

Bij taart en fantasie zijn de verzendkosten 2,50 en de flesjes americolor 2,-- per stuk. Ik heb hier goede ervaringen mee.

13

Dank je wel voor jullie reacties... IK ben inmiddels geholpen!! Maar de adresjes zal ik onthouden voor mijn eigen taartenmaakcreaties