1

Onderwerp: zwarte randen puzzelplaatje (vraag van een beginner)

hoi!

Beginneling als ik ben zoek ik naar een goede manier om een mooie zwarte rand om de (onderdelen van) een puzzelplaatje te krijgen. Heb wat geprobeerd met zo'n tube (icing geloof ik??), maar vond het niet zo'n succes. Iemand een goede tip?

dank alvast!

O ja, ik kon me zo voorstellen dat ik niet de eerste ben met deze vraag, maar kon via de zoekfunctie geen antwoord vinden. Of heb ik met mijn neus gekeken???

2

Re: zwarte randen puzzelplaatje (vraag van een beginner)

Femke,

Je kan met een 'sugar craft gun' heel gemakkelijk dunne sliertjes spuiten van fondant of marsepein. Meestal word het zo gedaan. Heel erg handig voor verschillende dingen.

Groetjes Peggy

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

3

Dank voor je tip Peggy. Ga hier eens naar op zoek!

ik vroeg me hetzelfde af ja... ik doe het nu steeds met een taartenpen/stift maar had al t idee dat het anders kon...

5

de sugargun is inderdaad heel handig hiervoor, maar je kunt ook sliertjes maken door zwarte fondat te rollen m.b.v. je smoother. Het is wat meer werk, maar het kan wel!
zie hier: http://www.mijnalbum.nl/Foto-3SY4XJPA.jpg

Dat is toch een TAART waard!

6

Voor ik een sugar gun had deed ik het ook met mijn smooter en idd het gaat best goed en je wordt er heel handig in als je het vaker doet.

Christine.