Onderwerp: Ik ben Smulfee
Hoi taart- en cupcake vriendjes
Een collega van mij, had als hobby taarten maken, nadat zij ons een keer een workshop had gegeven was ik al erg enthousiast geworden, maar ja, wanneer doe je dat nou, en moet je als die materialen aanschaffen, wel weer een duur geintje voor die ene keer, dus idee laten varen...
Pas geleden tijdens een vrijgezellendag van mijn beste vriendin weer een workshop gedaan, en nu begon het toch ook thuis te kriebelen, moet toch ergens mijn creativiteit in kwijt, dus maar alle benodigde materialen aangeschaft, en aan het taartenmaken geslagen, en ik moet zeggen ik heb er geen spijt van, wat is dit leuk, lekker en verslavend om te doen!
Mijn vriend heeft soms een wat comemrciele inslag, dus ook visitekaartjes laten drukken en een webdomein is aangevraagd, hahaha alvast voor als het echt uit de hand gaat lopen, het wachten is nu nog op de kaartjes, en aan de website moet natuurlijk ook gewerkt worden, maar eerst maar eens nog een paar mooie taarten maken, komende weken staan 2 projecten op het menu: een whisky taart en een hardlooptaart, beide voor een verjaardag. Als ze klaar zijn zal ik de foto's posten in het daarvoor bestemde topic.
De smulfee gaat aan de slag!